تظاهرات در کشورهای مختلف در محکومیت حمله به بیمارستان غزه

مسلمانان کشورهای مختلف برای محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه، شبانه به پا خاستند.

به گزارش مشرق، حمله جنایتکارانه رژیم تروریست صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه که منجر به شهادت حداقل ۵۰۰ فلسطینی شد، خروش شبانه مردم مسلمان در سراسر جهان را به دنبال داشت.

در اردن، مردم این کشور ضمن تظاهرات مقابل سفارت رژیم موقت صهیونیستی در امان، تلاش کردن این مکان را به آتش بکشند که با دخالت پلیس و نیروهای امنیتی اردنی این تظاهرات به خشونت کشیده شد.

در بغداد، تعداد زیادی از عراقی‌ها خشمگین از جنایت ددمنشانه صهیونیست‌ها در حمله به این بیمارستان، در میدان التحریر تجمع کرده و سپس به سمت سفارتخانه آمریکا در منطقه سبز به راه افتادند.

در صنعاء نیز چند هزار یمنی برای محکوم کردن کشتار مجروحان، زنان و کودکان در بیمارستان المعمدانی در غزه توسط اشغالگران، تظاهرات شبانه برپا کردند.

تصاویر منتشرشده از بیروت هم خیل عظیم مردم لبنان را نشان می‌دهد که به سمت سفارت آمریکا برای ابراز انزجار از حمایت‌های این کشور از جنایات رژیم کودک‌کُش صهیونیستی علیه مردم فلسطین حرکت می‌کنند.

در شهر «اربد» در اردن نیز جمعیت گسترده‌ای از مردم ضمن محکوم کردن حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان مذکور، خواستار باز شدن مرزهای این کشور با فلسطین اشغالی شدند.

شامگاه سه‌شنبه بود که منابع فلسطینی از حمله موشکی ارتش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و کشته‌شدن حداقل ۵۰۰ نفر شامل مجروحان، زنان و کودکان فلسطینی خبر دادند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابی آذری زبان هستم IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    الان بنظرم حالا که احساسات مردم دنیا اینطور جریحه دار شده بهترین فرصت برا زدن اسرائیل هست دیر کنیم باختیم به قرآن
  • ایرانی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    تظاهرات چیه فقط حمله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس