کد خبر 1537515
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
برف روبی

معاون شهردار تهران از اجرای پایلوت روش نویت برف‌روبی در برخی از پل های پایتخت در سال جاری خبر داد.

به گزارش مشرق، شعبانی معاون امور مناطق شهر تهران امروز ۲۶ مهر ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران گفت: به دنبال کاهش فاصله شمال و جنوب شهر هستیم و در بودجه هم عدد خوبی برای مناطق جنوبی در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص اجرای HSE در شهر تهران گفت: HSE بودجه نمی‌خواهدّ باید مشکلات و نقاط بحرانی شناسایی شود و بعد قسمت‌های مختلف مناطق از جمله عمرانی، خدمات شهری و... مشکل را برطرف کند.

شعبانی ادامه داد: بحث یکپارچه سازی در دستورکار است. باید مشکلات احصا شود و ما درمناطق به دنبال رفع عدم انطباق‌ها هستیم. در صورتی که این عدم انطباق‌ها برطرف شود بسیاری از مشکلات در هر منطقه رفع خواهد شد.

وی در ادامه به موضوع آسفالت در شهر تهران اشاره کرد و گفت: آسفالت‌ریزی در دستور کار است و در بسیاری از مناطق این اقدام صورت گرفته است.

وی به پروژه من شهردارم اشاره کرد و گفت: امسال شهرداری ۱۰۵۸ پروژه در این زمینه تعریف کرد. در ۱۵ خرداد سال جاری حدود ۹۵۰ پروژه متوقف بود اما بر اساس اقدامات صورت گرفته بسیاری از پروژه‌ها آغاز به‌کار کرد و در حال حاضر ۱۵۷ پروژه متوقف داریم و حدود ۲ تا ۳ برابر پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها نسبت به سال‌های قبل رشد پیدا کرده است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره برف روبی گفت: جلسات برف روبی گذاشته شده است، نقاط ضعف و قوت احصا شده است و به دنبال آن هستیم از روش نوینی برای برف روبی استفاده کنیم. امسال به صورت پایلوت روش نوین برف روبی را در پل‌ها انجام می‌دهیم تا دیگر پل‌ها دچار خوردگی نشوند و از ترکیبات منیزیم به‌جای نمک استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: تهران کلانشهری است که به اندازه یک کشور اروپایی جمعیت دارد. باید به تهران نگاه کلان داشته باشیم. هر اقدامی که در تهران انجام شود، می‌تواند الگو باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اﻳﺮاﻥ IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    5 4
    اﺭﻩ ﻓﻘﻄ ﺑﻪ ﺗﻬﺮاﻥ ﺑﺮﺳﻴﺪ ﺗﻬﺮاﻥ ﺑﺎﻳﺪ اﻟﮕﻮ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﻳﮕﺮﻧﻘﺎﻁ ﻛﺸﻮﺭ اﺻﻼ ﺟﺰ ﻛﺸﻮﺭ ﺣﺴﺎﺏ ﻧﻤﻴﺸﻮﻧﺪ ﻫﺮﭼﻪ اﻣﻜﺎﻧﺎﺕ ﺭﻓﺎﻫﻲ ﻫﺮﭼﻪ ﺷﻐﻞ ﻫﺴﺖ ﻓﻘﻄ ﺑﺮاﻱ ﺗﻬﺮاﻧﻲ ﻫﺎ ﻫﺴﺖ ﻓﻘﻄ ﺑﺎﻳﺪ ﻣﺮﺩﻡ ﺗﻬﺮاﻥ ﺭا ﺭاﺿﻲ ﻧﮕﻪ ﺩاﺭﻳﺪ
    • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      بخدا ما از خدامون عزیزان هموطن برگردند به شهره و روستهای خودشان و این شهر جای زندگی بشود اساسا التماس می کنیم به سایر مناطق هم برسند که این دوستان برگردند به دهات خودشان
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      حرف الکی نزن
    • FI ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      دقیقا ، تمامی شرکتهای رانت خوار در تهران هستند
    • حمیدرضا IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      قبل از تایپ کردن یه نگاه به بودجه ملی اصفهان وتبریز بنداز بعد برو بالا منبر!!کمترین بودجه ملی درقیاس بابقیه کلانشهرها به تهران میرسد!!
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    5 2
    ایران فقط تهران،جمعیت ایران فقط تهرانه
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
      0 0
      حرف الکی نزن
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    برف خور با حمایت مالی سفارش بدهید به صنعتگران بسازند دانشگاه کنارشون هست چنانچه نیاز داشتند
  • ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    همه دزدها و خاوری‌ها و هالیوودیها شمال شهرند و همه مردم مستضعف و کارگر و مسلمون جنوب‌شهر ولی شهرداری اسلامی بهترین امکانات کشور رو گذاشته واسه بالای شهر تا بیشتر و بهتر گربه رقصونی کنن.... این تقسیم بودجه و امکانات از سر حماقته یا هنوزم ممل‌آمریکائیهای جناح سازندگی سر کارن؟!
  • وطن پرست DE ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    همچین گفتید روش نوین فکر کردم می خواهید با پهپاد یا اشعه ماورای بنفش این کار رو بکنید. می گفتید با مواد جدید برف روبری می کنیم. همین مبالغه برای جایگزینی نمک با منیزیم نشون می ده خبر خاصی نیست و دارن سر ما کلاه می زارن.
  • افشار IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 1
    70 میلیون به فدای 15 میلیون
  • میکائیل IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    تهران که اینهمه رسیدگی میکنن و نور چشمیه. از الودگی نمیشه نفس کشید از شلوغی و ترافیکم نمیشه تکون خورد گرونی هم که همه جا بخصوص تهران بیداد می‌کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس