کد خبر 1537727
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
چگونه می‌توانیم به غزه کمک کنیم

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه  فلسطین در بیانیه ای نحوه کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مردم غزه را مشخص کرد.

به گزارش مشرق، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: اینک که ملت مقتدر، مظلوم و قهرمان فلسطین در سخت ترین شرایط نبرد پیروزمندانه خویش را تداوم می‌بخشد و تاریخ جهان و منطقه را وارد مرحله جدیدی کرده است و به فضل الهی زوال و نابودی رژیم جنایتکار و نژاد پرست و کودک کش صهونیستی در آستانه تحقق قطعی قرارگرفته است آحاد ملت های مسلمان به ویژه ملت شریف و قهرمان ایران تمایل دارند با تمام توان از این مقاومت پیروز و سربلند دفاع همه جانبه کنند.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین افزود: نظر به تماس‌های مکرر هموطنان عزیز از سراسر کشور عزیزتر از جانمان با دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی و درخواست‌های مکرر برای حمایت مالی از مقاومت ملت قهرمان فلسطین باتوجه به جایگاه قانونی این دبیرخانه که از مهرماه سال ۱۳۷۰ و بر اساس مصوبات قانونی مجلس شورای اسلامی شکل گرفته است مجلس شورای اسلامی اقدام به افتتاح حساب شماره ۴۱۰۱۰۰۴۱۳۸۱۶۶۵۲۷ در خزانه داری کل کشور نزد بانک مرکزی کرد و درگاههای اینترنتی کل بانک های کشور به این حساب متصل شد تا آحاد مختلف مردم عزیز کشورمان و اتباع سایر کشورها خصوصاً میهمانان عزیز کشورمان از سایر کشورهای جهان درصورت تمایل کمک های ریالی خود را به این حساب واریز کنند. در ضمن درصورت تمایل به واریزی وجوه غیرریالی علاقمندان ضمن تماس با تلفن ۸۸۹۱۸۲۸۲ دبیرخانه دائمی کنفرانس فلسطین می توانند اطلاعات لازم جهت نحوه انتقال کمک هایشان به ملت قهرمان فلسطین را اخذ کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    درکنار کمک رسانی انسانی و غذایی برای مردم مظلوم غزه به کمک درسی و آموزش بهداشت روزانه خودجوش مردمی نیز اینا نیاز مبرم دارن تا به زندگی فعلی خود سرو سامانی دهند و مانع از مرگ و میر بیشتر شوند: 1. راه اندازی "مدرسه بدون دیوار" و یا "مدرسه خیابانی" در فضای باز و یا در منطقه آوارگان چادر نشین برای کودکان دبستانی و یا دبیرستانی. جوانان تحصیل کرده می تونن به عنوان معلم به کودکان غزه اموزش بدن، تا کودکان درساعت خاص بیایند دراین کلاس ها به تحصیل خود ادامه دهند و از فشار روانی انها در محیط جنگی کاسته شود. کلاس صحرایی یا کلاس خیابانی تنها به یک معلم داوطلب یک تکه کج و یک تخته سیاه( دست ساز) با یک زیرانداز نیاز دارد. 2. مدرسه بدون سقف و یا مدرسه خیابانی یا کلاس های صحرای برای فراگیری فنی کاری مقدماتی برای نوجوانان و جوانان با موضوعات مورد نیاز روزانه مردم مظلوم غزه شامل نحوه ساخت گاری و چرخ بار جهت حمل و نقل روزانه ، نحوه ساخت و تعمیرات چادر ، نحوه درست کردن حمام ، سرویس بهداشتی صحرایی با ضایعات ساختمای دم دستی و بلوک های سیمانی محیط اطراف ، نحوه درست کردن سایبان و محل نشیتن با ضایعات ساختمانی ، دورریختنی ها و بطری های خالی ، خیاطی و تعمیر لباس و کفش ، نحوه درست کردن منبع اب . نحوه درست کردن آبراه های فاضلاب و کندن چاه فاضلاب، نحوه درست کردن زباله دانی و تخیلیه و دفع زباله ها در هر هفته برای جلوگیری از شیوه بیماری های مسری. فراگیری جوشکاری برای ساختن بیل و کلنگ و دیلم فلزی و یا هر ابزار لازم از ضایعات فلزی برای آواربرداری و بیرون کشیدن افراد خانواده هایشان در بمب باران ها. 3. دایر کردن کلاس صحرایی اموزش کمک های اولیه و بهداشت بدر چادرها بوسیله افراد هلال احمر و یا پرستاران برای مادران و خانواده ها. آشنایی با مواد دفع کننده خانگی مثل سرکه برای دفع شپش . فراگیری روش ساخت الکل طبی برای افرادی که کمک های اولیه یاد میگیرند تا بتوانن الکل طبی مخصوص ضدعفونی زخم و ضدعفونی کردن محل درمان و تزریق امپول را داشته باشند. البته این نوع آموزش ها بشکل فشرده در چند کتابچه راهنما بزبان عربی میشه منتشر و به همراه کمک های انسانی برای معلمان داوطلب آموزش در غزه ارسال بشه. تا معلمین خودجوش و دواطلب به بهترنی شکل بتونن برای کلاس های صحرایی شون برای کمک به مردم مظلوم غزه استفاده بهینه بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس