کد خبر 1538017
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱
پایگاه عین الاسد عراق هدف پهپادی قرار گرفت

شبکه المیادین در خبری فوری پنجشنبه شب از حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد عراق محل استقرار نظامیان آمریکایی خبر داد.

به گزارش مشرق شبکه المیادین در خبری فوری پنجشنبه شب از حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد عراق محل استقرار نظامیان آمریکایی خبر داد.

تاکنون جزییات از تلفات احتمالی این حمله منتشر نشده است.

جعفر الحسینی سخنگوی نظامی کتائب حزب الله عراق در گفت وگو با شبکه المیادین لبنان افزود: آمریکایی‌ها شرکای اصلی اسراییل در کشتار مردم غزه هستند و بنابراین باید عواقب آن را متحمل شوند.

وی گفت: مقاومت در عراق از امروز با انجام حملات خود به پایگاه‌های آمریکایی عملا وارد میدان نبرد شده است و نخستین تلفات را از آمریکایی‌ها گرفت و عملیات با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

سخنگوی کتائب حزب الله اضافه کرد: مقاومت در عراق این توانایی را دارد که همه پایگاه‌های آمریکایی را نابود کند و حتی آمریکایی‌ها را از عراق بیرون کند.

پیش تر مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای از هدف قرارگرفتن ۲ پایگاه اشغالگران آمریکایی «عین الاسد» در استان الانبار عراق و «الحریر» واقع در شمال این کشور خبر داد و افزود: «این پایگاه‌ها به وسیله پهپاد و بصورت دقیق مورد هدف قرار گرفتند».

وزارت دفاع آمریکا نیز چهارشنبه شب با تائید حملات پهپادی علیه پایگاه‌های خود در عراق اعلام کرد که شماری از نظامیان این کشور در این حملات به صورت زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    4 1
    مشرق ترسو و بدبخت شعار به این قشنگی توی کامنتها و اخبار چرا چاپ نمیکنی . خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ... همه کامنتهای درپیت و بدردنخور دشمنان را چاپ میکنی و امثال این اشعار قشنگ را چاپ نمیکنی چرا؟ نکنه ترسیدی و بدبختی . این جمله کوچک همه محتوای همه اخبار تو را در بردارد بلکه بینهایت بیشتر . مشرق بی انصافی نکن از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن و بدان مشرق همه چیز در عمل که در این اشعار آمده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس