قطع آب و برق مردم غزه یک جنایت بشری تمام عیار است

وزیر نیرو با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین گفت: کشورهایی که دعوی تمدن آن‌ها گوش فلک را کر کرده، از قطع آب و برق به عنوان رکن ایجاد تمدن، بر روی مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند .

به گزارش مشرق، علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو در جلسه شورای معاونان ضمن محکومیت جنایات اخیر صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی اظهار داشت: در روزهای مملو از تالم اخیر، شاهد ظلم تاریخی هستیم که نمونه‌های آن در جامعه بشری کمتر رخ داده و تنها سفاک‌ترین قدرت‌ها قادر به چنین رذالت‌هایی هستند.

وزیر نیرو گفت: مردم آزاده غزه در این روزها زیر آتش رژیم منحوس صهیونیستی با حمایت آمریکا و جبهه غرب در خون خود می‌غلتند و دستگاه پر زرق و برق شیاطین زمانه را رسوا می‌کنند.

وی افزود: کشورهایی که دعوی تمدن آن‌ها گوش فلک را کر کرده بود، امروز از قطع آب و برق به عنوان رکن ایجاد تمدن، بر روی مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و بر طبل رسوایی خود می‌کوبند.

عضو کابینه دولت مردمی بیان کرد: قطع آب و برق بر مردم غزه مطابق تمامی قوانین حقوق بشری یک جنایت بشری تمام عیار است و سکوت مقابل این جنایت عیار نهادهای مدعی حقوق بشر را مشخص خواهد کرد.

محرابیان با اشاره به آشکار شدن صحنه حق و باطل گفت: جنایات رخ داده این روزها از جمله حمله به مردم بی‌دفاع در بیمارستان المعدانی، صحنه حق و باطل را از هر زمانی روشن‌تر کرد، در این صحنه، تفاوت میان ظالم و مظلوم که مدت‌ها توسط جمهوری اسلامی ایران در جهان فریاد زده می‌شود، برای جهانیان آشکار شده است.

وزیر نیرو گفت: وعده خداوند متعال است که زمین به مستضعفین به ارث خواهد رسید و ذیل همین وعده مقاومت مثال‌زدنی ملت مسلمان در فلسطین به حذف غده سرطانی از جهان ختم خواهد شد.

محرابیان تاکید کرد: امروز با صدای رسا اعلام می‌کنیم؛ از مقاومت مردم غزه حمایت کرده و در این صحنه آشکار حق و باطل به یاری حق خواهیم شتافت تا ریشه تمام زشتی‌ها و صفات درنده‌خویی از جهان کنده و زمین مملو از صلح و سازش شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ وَالسَّمَاءِ ذَاتِ الْبُرُوجِ ﴿١﴾ به نام خدا که رحمتش بی‌اندازه است و مهربانی‌اش همیشگی سوگند به آسمان که دارای برج هاست (۱) 2 وَالْيَوْمِ الْمَوْعُودِ ﴿٢﴾ و سوگند به روزی که [برپا شدنش را برای داوری میان مردم] وعده داده اند (۲) 3 وَشَاهِدٍ وَمَشْهُودٍ ﴿٣﴾ و سوگند به شاهد [که پیامبر هر امت است] و مورد مشاهده [که اعمال هر امت است؛] (۳) 4 قُتِلَ أَصْحَابُ الْأُخْدُودِ ﴿٤﴾ مرده باد صاحبان آن خندق [که مؤمنان را در آن سوزاندند.] (۴) 5 النَّارِ ذَاتِ الْوَقُودِ ﴿٥﴾ آن آتشی که آتش گیرانه اش فراوان و بسیار بود، (۵) 6 إِذْ هُمْ عَلَيْهَا قُعُودٌ ﴿٦﴾ هنگامی که آنان پیرامونش [به تماشا] نشسته بودند (۶) 7 وَهُمْ عَلَىٰ مَا يَفْعَلُونَ بِالْمُؤْمِنِينَ شُهُودٌ ﴿٧﴾ و آنچه را از شکنجه و آسیب درباره مؤمنان انجام می دادند تماشاگر و ناظر بودند (۷) 8 وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ يُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَمِيدِ ﴿٨﴾ و از مؤمنان چیزی را منفور و ناپسند نمی داشتند مگر ایمانشان را به خدای توانای شکست ناپذیر و ستوده؛ (۸) فقط واسه امیال دنیاییتون دارید شعاری حرف میزنید
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      0 0
      خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون ....
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    اگر یکی از دو طرف کاملا نابود نشود درگیری ادامه خواهد یافت و مردم ایران فقط ضرر خواهند کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس