تل‌آویو: ۴۵ هواپیمای حامل سلاح وارد اسرائیل شده است

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز نبرد «طوفان الاقصی» تاکنون، ۴۵ هواپیمای باری حامل ۱۰۰۰ تن سلاح از آمریکا وارد سرزمین‌های اشغالی شده است.

به گزارش مشرق، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز، جمعه ۲۰ اکتبر اعلام کرد که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در ۷ اکتبر ماه جاری تاکنون، ۴۵ هواپیمای باری حامل ۱۰۰۰ تن سلاح وارد سرزمین‌های اشغالی شده است.

براساس گزارش شبکه خبری «روسیا الیوم»، این وزارتخانه در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که هواپیمای چهل و پنجم صبح امروز در منطقه ایلات به زمین نشست؛ تاکنون حدود ۱۰۰۰ تن سلاح و ادوات برای حمایت از عملیات‌های ارتش، وارد اسرائیل شده است.

طبق این گزارش، این هواپیمای باری صبح امروز در فرودگاه «رامون» نزدیک ایلات فرود آمد و محموله نظامی دیگری از جمله آمبولانس‌های نظامی، تجهیزات پزشکی برای کادر پزشکی و سایر اقداماتی که برای افزایش آمادگی نیاز است را با خود به همراه داشت.

تل‌آویو اعلام کرد که این هواپیما به عنوان بخشی از کمک‌های هوایی به اسرائیل با نظارت مدیر خرید و اداره برنامه‌ریزی ارتش اسرائیل و هیأت تدارکات وزارت دفاع در نیویورک است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 44ساله IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    3 0
    متأسفم برای مسلمانان عرب منطقه و متاسفم برای جمهوری اسلامی ایران. اسرائیل صریحا از سوی آمریکا حمایت می شود. و با کشتار مردم مظلوم غزه نه فقط نسل کشی می کند بلکه مسلمانان منطقه رو با این کشتارهای ددمنشانه تحقیر می کند.
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    3 0
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون .... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون ....
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    1 0
    مرگ بر آمریکای جنایتکار و حرامی
  • ایرانی IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 0
    اللهم انصر جیوش المسلمین و عساکر الموحدین و صل علی محمد و آله الطاهرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس