کد خبر 1538226
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
.

در ادامه حملات موشکی جنبش حزب الله لبنان به مواضع صهیونیستها، نیروهای مقاومت پنج مقر دیگر را در مزارع شبعا و ارتفاعات «کفرشوبا» هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق، جنبش حزب الله لبنان بعد از ظهر امروز جمعه خبر داد که مواضع رژیم صهیونیستی را در مزارع شبعا و ارتفاعات «کفرشوبا» هدف قرار داده است.

به گزارش شبکه المنار، حزب الله گفت که در جریان این حملات، «الرمثة»، «زبدین»، «‏الرادار»، «رویسات القرن» و «رویسات العلم» را با موشکهای هدایت شونده هدف قرار داده است.

پس از حملات موشکی جنبش حزب الله، بار دیگر آژیرهای خطر در منطقه «الجلیل الاعلی» در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

منابع اسرائیلی نیز خبر دادند که صهیونیستها به شدت نگران نفوذ نیروهای مقاومت به داخل شهرکهای اسرائیلی هستند و به همین دلیلی چند مسیر را در «رامیم» و «کریات شمونه» بسته‌اند.

به گفته این رسانه‌ها، مسئولان اسرائیلی از شهرک‌نشینان منطقه «دوفیف» در مرزهای شمالی خواسته‌اند که در مناطق امن، پناه بگیرند.

تحلیلگر مسائل نظامی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی هم گفت که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته صهیونیستها را از آغاز جنگ در شمال فلسطین اشغالی نجات داده است.

به گفته رسانه‌های اسرائیلی، لحظاتی پیش یک موشک ضد زره به سمت «یفتاح» در مرزهای فلسطین اشغالی و لبنان شلیک شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    اگر یکی از دو طرف ترجیحا کشور غاصب به طور کامل نابود نشود یا قرارداد به نفع غزه نبندند که مساحتش دو برابر شود یا غرامت بگیرند و غاصب ده سال حق حرف زدن نداشته باشد یعنی غزه شکست خورده و غاصب تکرار خواهد کرد و بار مالی به گردن مردم ایران است و ملل عربی نباید بترسند بعد از دو بار شکست و ترکاندن نیر.گاه اتمی انها و نباید صلح کنند و اگر چنین کردند یعنی راضی اند و لازمه غزه نابود شود تا به ثبات برسد منطقه و ایران رشد بتواند کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس