ابتکار آزادکاران جوان برای رسیدن به آلبانی

اعضای تیم کشتی آزاد امیدهای ایران در متنی که در صفحه شخصی خود منتشر کردند، خطاب به رئیس اتحادیه جهانی این رشته خواستار تسریع در صدور ویزای خود برای سفر به آلبانی شدند.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی قهرمانی امیدهای جهان از یکم تا هفتم آبان‌ماه در کشور آلبانی برگزار خواهد شد. در حالی که نمایندگان ایران آماده حضور در این دوره از پیکارها بودند اما کشور آلبانی از صدور ویزا برای امیدهای کشتی کشورمان خودداری کرد. کارشکنی کشور آلبانی در صدور ویزا هر چند که با پیگیری‌های فدراسیون کشتی همراه شده اما تا کنون نتیجه‌ای نداشته و تیم‌های ایران در آستانه از دست دادن این رقابت‌ها هستند.

با نزدیک شدن به زمان رقابت‌های کشتی قهرمانی امیدهای جهان، آزادکاران جوان با ارسال نامه‌ای به اتحادیه جهانی کشتی خواستار تسریع در رفع مشکلات اعزام به آلبانی شدند. در بخشی از این نامه که در صفحه اینستاگرام شماری از

کشتی گیران از جمله امیررضا معصومی، میلاد والی‌زاده و مبین عظیمی منتشر شده، آمده است: از آنجا که کشور آلبانی به خاطر مسائل سیاسی از دادن ویزا به اعضای تیم خودداری می‌کند از این اتحادیه خواهش داریم که کمک لازم برای تسریع ویزای کشتی‌گیران ایرانی انجام شود. کشتی ایران یکی از قدرت‌های جهانی است و نباید قربانی مسائل سیاسی شود.

در ادامه نامه آمده است: میزبانی مسابقات کشتی امیدهای جهان به خاطر سیاسی کاری از فنلاند گرفته شد و انتظار داریم با همکاری و درخواست اتحادیه جهانی کشتی مشکل تیم ایران نیز برای حضور در مسابقات جهانی حل شود.

ابتکار آزادکاران جوان برای رسیدن به آلبانی

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • غفار IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    اينكه كاري نداره فيلا ميرباني را ار ألباني بكيرد
  • س ح IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    غرب امپراطوری دروغ دورویی وغیرقابل اطمینان والبانی یکی ازنوچه های بی ارزش امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس