کد خبر 1539361
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰
پیروانی: حق ندارید برای پرسپولیس تعیین تکلیف کنید!

افشین پیروانی، مدیر پرسپولیس می‌گوید پرسپولیس فقط در استادیوم آزادی میزبانی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، وضعیت چمن ورزشگاه آزادی و میزبانی تیم‌ها در این فصل به یک معضل تبدیل شده و افشین پیروانی در برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر در گفت‌وگوی تلفنی با میثاقی با لحنی جدی اعلام کرد پرسپولیس فقط در ورزشگاه آزادی و در حضور تماشاگرلنش بازی می‌کند و بیرون از خانه میزبانی نخواهد کرد.

پیروانی در ابتدا گفت: یک ضرب المثل هست که می‌گویند به مرگ گرفتند که به تب راضی شویم. یک زمان چمن خوب نبود، ما انتقاد می‌کردیم. الان پیشنهاد دادند که بازی‌های را بیرون ببرید. چمن آزادی الان جزو دو، سه تا چمن خوب ایران است. توقع از استادیوم آزادی بیش از این است ولی نمی‌دانم پیشنهاد چه کسی بوده که تیم خارج از خانه بازی کند؟ ما همه بازی‌ها میهمان می‌شویم. چرا نباید در استادیوم آزادی با هواداران‌مان میزبانی کنیم؟ فقط بازی پرسپولیس و استقلال نمی‌تواند اینجا انجام شود؟

بیشتر بخوانید:

استقلال در کیش میزبان رقبا خواهد بود؟

او در مورد وضعیت چمن آزادی اضافه کرد: اگر قرار است زیر کشت برود مدت زمان می‌خواهد. الان نساجی هم در استادیوم آزادی بازی می‌کند. می‌خواهند چه معجزه‌ای انجام بدهند که تیم بیرون از خانه برود ولی ملی، باشگاه‌های آسیا و دربی در آزادی برگزار شود؟ این پیشنهاد غیرکارشناسی بوده و من همینجا به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس و میلیون‌ها طرفدار می‌گویم که قدرت اصلی ما هواداران‌مان هستند. هرچند هر شهر می‌رویم انقدر هوادار داریم، میزبان هستیم ولی اجازه بدهند در آزادی بازی کنیم که حق به حقدار برسد. نمی‌شود بازی‌های فشرده را خارج از تهران بازی کنیم.

او در پاسخ به اینکه شرکت توسعه تجهیز می‌گوید خود پرسپولیس پیشنهاد داده خارج از خانه بازی کنند، گفت: ما احترام هواداران‌مان از همه چیز مهمتر است. ما قبلا گفتیم وضعیت چمن خوب نیست اما الان می‌گویم وضعیت چمن خوب است و بهتر شده.

بیایند به ما زمین چمن پیشنهاد بدهند. نمی‌توانند برای باشگاه بزرگ پرسپولیس تعیین تکلیف کنند که چون بدهکارید نمی‌توانید در استادیوم آزادی بازی کنید! شرکت توسعه و تجهیز زیر نظر وزارت ورزش است و وزارت ورزش انقدر بودجه ندارد که ریالی به ما کمک کند. اینکه توسعه و تجهیز بیاید شرط و شروط و محدودیت بگذارد، منطقی نیست. ما در هر صورت در استادیوم آزادی در کنار هواداران‌مان بازی می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • TR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    اگه عدالت تو فوتبال ایران بیاد تیم مفسد پولیس رو منحل می کنند
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    این دلقک بهترین گزینه برای پرچم مشعشع لنگ است واقعا لنگی باید به داشتن چنین برندی ببالند!!!!
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    تافته جدا بافته
  • گلزار IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    ورزشگاه آزادی فقط فقط باید برای پرسپولیس بزرگ باشد. تیم کیسه باید فکری برای خودش کند
  • ناشناس IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    آقای پیروانی چندساله همه جوره فدراسیون فوتبال کمکتون کرد قهرمانی لیگ شدید حالا خودتون روتافته جدابافته کردید بقیه تیمها مخصوصا استقلال رو وزارت ورزش نابودکرده تاشماها روزبه ردز بالاتربپرید الان استقلال هم باید میرفت آسبا که حالا ورزشگاه آزادی رو درلیگ قهرمانا ن به اسم ورزشگاه پرسپولییس کردن وحالا شنا میگید حق ندارن برای پرسپولیس تعیین تکلیف کنند البته استقلال رومیکنند بیرون از آزادی وبه شما میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس