کد خبر 1539368
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹
مهدی هاشمی‌نسب: آقای دربان! جوابت را بدهم گنده می‌شوی/ شاید کادرفنی پرسپولیس نمی‌خواست سیدجلال روی نیمکت بنشیند/ آب که سربالا برود قورباغه هفت تیر می‌کشد!

مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال به مصاحبه اخیر عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، حسین خبیری، ‌عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای در خصوص صحبت‌های اخیر مهدی هاشمی‌نسب گفت: اتفاقاتی در لیگ رخ می‌دهد که واقعا تاسف بار است. کار از خنده گذشته است. مربی تیمی گفته من چهار هفته بدون کارت و با تماس این و آن روی نیمکت نشسته‌ام و الان هم با تماس فرد دیگری از روی نیمکت بلند شده‌ام. در لیگی که برای تیم‌های دیگر سخت‌گیری می‌کنند چطور یک مربی بدون کارت و بدون قرارداد روی نیمکت می‌نشیند؟ آیا این کار درستی است؟ سازمان لیگ الان باید درباره این موضوع توضیح دهد که چرا تبعیض‌آمیز رفتار می‌کند؟ سیدجلال حسینی که بیش از ۱۰۰ بازی ملی دارد و یکی از برترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران بوده و مدرک مربیگری B دارد روی سکو می‌نشیند بعد چطور مربی دیگری با تماس این و آن روی نیمکت می‌نشیند؟

مهدی هاشمی‌نسب اما به این مصاحبه واکنش نشان داد و اظهار داشت: من نمی خواهم اسمی بیاورم چون بعضی‌ها گنده می شوند اما آقای دربان! شما که سابقه روشنی در فوتبال و ورزش نداشته ‌و با نگه داشتن کت بالادستی‌ها هنگام ورزش و بازی پینگ‌پنگ و ... پایت به فوتبال باز شده، حد و اندازه خودت را بشناس!

بیشتر بخوانید:

آقای مهدی نه با تلفن کسی، مرا روی نیمکت بگذارید و نه بردارید!

وی ادامه داد: تاسف آور این است که در این فوتبال هیچ کس سرجای خودش نیست و بزرگان خانه نشین شده اند تا یکسری آدم‌های بدون رزومه و گمنام پست بگیرند. بله، من هم متاسفم اما آب که سربالا برود قورباغه هم هفت تیر می کشد!

مهدی هاشمی‌نسب ضمن اشاره به ماجرای سیدجلال حسینی، یادآور شد: آقای دربان، با اسم سیدجلال حسینی که بازیکن ملی پوش این مملکت بوده بازی نکن. شاید کادرفنی خودتان صلاح ندانسته سیدجلال روی نیمکت بنشیند وگرنه دست به تلفن شدن باشگاه شما هم بیشتر و هم تاثیرگذارتر است!

مهدی هاشمی‌نسب

مربی استقلال در پایان گفت: من مهدی هاشمی‌نسب را همه می شناسند. من در این فوتبال نه لابی کردم و نه کت و شلوار کسی را حمل کردم بلکه هر چه دارم از لطف خدا و دعای پدر و مادرم بوده است.

هاشمی‌نسب در مورد شرایط فعلی استقلال هم گفت: همه دیدند که ما چه شروع خوبی داشتیم و مسابقات خود را با قدرت آغاز کردیم. استقلال در شروع فصل مشکلات زیادی داشت ولی خوشبختانه توانست با تدابیر کادر فنی، همت بازیکنان و البته حمایت هواداران و مجموعه تیم نتایج خوبی کسب کند. همه می‌دانند که هوادار فقط برد می‌خواهد و کاری ندارد چه کسی در استقلال است اما خوشبختانه بچه‌ها هزار درصد توان خود را گذاشتند تا بتوانند مردم را خوشحال کنند و حالا می‌بینیم که استقلال هم خوب بازی می‌کند و هم خوب نتیجه می‌گیرد.

هاشمی‌نسب در مورد کامبک مقابل هوادار هم گفت: این مسئله قدرت بالای استقلال را نشان می‌دهد و اینکه بازیکنان از هیچ کوششی برای خوشحال کردن هواداران دریغ نمی‌کنند. من باید بگویم که بزرگترین ستاره استقلال هواداران هستند و این مسئله را در همین بازی با هوادار نشان دادند. امیدوارم حضور هواداران در بقیه بازی‌ها هم پررنگ باشد چرا که ما واقعاً به حضور آنها نیاز مبرم داریم. از طرفی امیدوارم بقیه بازی‌های استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار شود و ما بتوانیم در این ورزشگاه از حمایت پرشور هواداران خود بهره ببریم و در نهایت مردم را خوشحال کنیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    حالا کاشکی هاشمی نسب خودش عددورقمی بود!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    6 3
    من مهدی هاشمی‌نسب را همه می شناسند ! به چی میشناسندت ادم معلوم الحال ؟! با این ادبیاتت و سابقه ات درخشانت !!!
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    گفته من مهدی هاشمی‌نسب را همه می شناسند!! آره والله به پول دوستی و هوچی گری و گنده لات هوار کشیدن
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    آبکش به حصم میگه 9سوراخی!خخخخخخخخخخخخخ
  • محمد لنگی سوز IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    دمت گرم آقای هاشمی نسب خوب داری آتیش میزنی به آدم‌های فضول دمت گرم
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    واقعا چرا بعضیا توی فوتبال انقد متکبرانه حرف میزنند؟ نمیبینند که سر و ته دنیا همش پوچه؟
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    خیلی خوبی اقا مهدی
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    7 6
    تو خفه شو مردک پولکی
  • تک سوار DE ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    6 7
    این اراذل و اوباش کی هستن که حتی نمی تونن مودبانه صحبت کنن!!! حقوق های نجومی رو به اینها می دید؟ هاشمی نسب نخبه شما همین حرفی که زدی طرف رو گنده کردی!!!
  • امیر IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    اینها کاری جز ایراد گرفتن از زمین و زمان ندارن ، همه مقصر هستن جز خودشان ، بازیهای بسیار ضعیف و‌ بی کیفیت و‌ پرحاشیه و سرمربی و مربی های پرمدعا
  • همایون IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    5 2
    این مثلا خودش خیلی بزرگه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
  • رضا IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 1
    ببین چقدر پررو هستش . کار خلاف قانون کرده طلبکار هم هست. عمو اگه تیم دیگه ای غیر از استقلال بود 9 امتیاز ازش کسر میشد
  • Hani IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    بی شک بی ابرو ترین و بی شخصیت ترین شوتبالیستها امثال تو و نیکبخت هستن که تعصب خودشون رو به پول میفروشن بعد ادعای درست و سالم بودن دارن ، باید متاسف بود به حال فوتبالی که همچین بی سرو پا های توش داران نون میخورن ، به شماها اصلا نباید تریبون بدن من موندم کدوم خبرنگا یا گزارش گریه که نیاد سمت شما و واستون وقت میزاره
  • تاج کبیر IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    استقلالیم ولی این لات و لوتا چین خدایی تو فوتبال؟! بهتر نیست ناصر خان و منصور خان رو الگوی خودتون قرار بدید؟! باشگاهی که سال ۱۳۲۰ تاسیس شده بازیچه دست امثال شما نیست بفهم نفهم ..برای چی تیم رو میبری تو حاشیه؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس