ملاقات با پنهانی‌ترین سلاح نیروهای مقاومت | ویتنام نه، به جهنم غزه خوش آمدید | هیچ کس از اسرار سلاح پنهان خبر ندارد | اینجا اسرائیلی‌ها بلعیده می‌شوند

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، تونل‌های موجود در نوار غزه، این منطقه را به جهنمی برای نظامیان رژیم اشغالگر تبدیل خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، تونل‌های موجود در نوار غزه، این منطقه را به جهنمی برای نظامیان رژیم اشغالگر تبدیل خواهد کرد.
کابوس اسرائیل، جهنمی که در دل زمین قرار گرفت تا نیروهای دشمن را ببلعد.

ابوعبیده سخنگوی گردان عزالدین القسام: شن‌های نوار غزه دشمنش را خواهد بلعید. شما می‌توانید به این جا نفوذ کنید، اما این فرصت جدیدی است تا شما را به خاطر جنایاتتان به سختی بازخواست کنیم.


گزارشگر: دشمن دچار سردرگمی شده و قادر نیست از این مشکل رها شود. تونل‌های غزه بزرگ‌ترین تسلیحات راهبردی موجود در دستان مقاومت است که به عنوان عامل پایداری مقاومت عمل می‌کند. از روی زمین و از داخل آن و از جاهایی که به ذهن کسی نمی‌رسد مرگ گریبانگیر نظامیان شما خواهد شد. پس به جهنم خوش آمدید.

تاریخ تونل‌های غزه به دهه نود باز می‌گردد، مسیرهای ناکجا آبادی که کسی جز مقاومت به اسرارش واقف نیست. مقاومت می‌گوید طول این تونل‌ها حدود چهل کیلومتر و مسافت آن بیش از ۵۰۰ کیلومتر است و عمق برخی از این تونل‌ها به ۲۰۰ فوت زیر زمین می‌رسد. گفته می‌شود تونل‌های ویتنام که ارتش آمریکا در برابر آن ناتوان مانده بود، در برابر تونل‌های نوار غزه بازیچه‌ای بیش نیست. چند روز قبل گردان عزالدین القسام و گردان قدس ویدیوهایی منتشر کرد که پیام آن نوعی هشدار و یادآور سرنوشت عناصر لشکر گولانی، از نیروی ویژه دشمن، در سال ۲۰۱۴ است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس