کد خبر 1539694
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
درویش: نمی‌شد با کریم باقری ادامه داد/ پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی بازی کند!

مدیرعامل پرسپولیس تأکید کرد که اگر تصمیم بر این باشد که تنها یک تیم در ورزشگاه آزادی بازی کند، آن تیم باید پرسپولیس باشد.

به گزارش مشرق، رضا درویش پس از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان گفت: خدا محبت کرد و بچه‌ها مزد بازی بسیار بسیار خوب و لذت‌بخش خود را گرفتند. این پیروزی را به هوادارانی که بعد از مدت‌های زیاد به ورزشگاه آمدند تقدیم می‌کنم. هیجان و شور را هوادار به تیم داد و پرسپولیس ۲ گل زد و بیشتر هم می‌توانست بزند.

وی درباره حضور VAR و کمک آن به پرسپولیس عنوان کرد: ان‌شاءالله فضایی ایجاد شود که تیم‌های لیگ برتری از VAR برخوردار شوند. حداقل بعد از بازی دیگر کسی اعتراض نمی‌کند. من یقین دارم که در دقیقه آخر روی باهویی پنالتی شد و کارشناسان داوری نظرشان پنالتی خواهد بود اما چون VAR تشخیص داد همه تبعیت کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با سازمان خصوصی‌سازی به توافق رسیدند و توانستند پرداختی داشته باشند؟ خاطرنشان کرد: بله سازمان خصوصی محبت کرد. سختی‌هایی درباره مراحل اداری کار بود و فکر می‌کنم فردا گوشه‌ای از آپشن‌های بازیکنان را پرداخت کنیم. البته از این موضوع نباید غافل شویم که هزینه‌هایی به ما تحمیل شد که نقشی در آنها نداشتیم. در چند ماه گذشته ۶۵۰ هزار یورو به رادوشوویچ دادیم و اگر این ۴۰ میلیارد را مجبور نمی‌شدیم پرداخت کنیم بیشتر از ۵۰ درصد آپشن‌ها را داده بودیم. یک نفر از سال ۹۵-۹۶ طلبی از ما داشت ۲۰-۳۰ هزار دلار بود که علیه ما ۳۰ میلیارد حکم گرفت. اگر اینها نبود ما هم پاداش و هم آپشن‌ها را پرداخت می‌کردیم و بازیکنان حق داشتند.

درویش در خصوص این موضوع که در این میان یک پیشکسوت پرسپولیس هم ۷۲ هزار دلار را برداشت کرده و آیا این به پول برمی‌گردد؟ گفت: این حکم دادگاه است و این‌طور نیست که کسی دوست نداشته باشد انجام نشود. این حکم قطعی است و پول باید به حساب پرسپولیس برگردد.

وی در واکنش به این موضوع که همچنان گل‌محمدی می‌گوید که با باشگاه پرسپولیس قرارداد ندارد، تصریح کرد: مشکلاتی هم برای تعدادی از بازیکنان ما به وجود آمده که از نظر روحی به آنها آسیب زده است. ما بدهی به اعضای تیم نیستیم. هیچ کس نمی‌تواند تیم ما را با تیم دیگری قیاس کند. تیم‌های دیگر ۵۰۰ یا ۷۰۰ میلیارد فصل گذشته هزینه کردند و یک قهرمانی هم به دست نیاوردند. تیمی که ۳ قهرمانی به دست آورده حالت معمولش این است که بازیکنش دنبال آپشن و پاداش‌اش نباشد چون هر کاری که باید انجام می‌داده را کرده است. متأسفانه هزینه‌هایی به ما تحمیل شده و یکسری بدهی‌هایی که افشا نشده است حسابرس دولتی تایید کرده که باید به حساب باشگاه برگردد. ان‌شاءالله فضایی فراهم می‌شود که مزد این یکدستی و نتایج درخشان تیم را بدهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که می‌داند مبلغ کلاهبرداری از بازیکنان پرسپولیس چقدر بوده است؟ گفت: نه من حسابدار آنها نبودم.

درویش در واکنش به این موضوع که در دو هفته گذشته درباره عدم حضور کریم باقری در پرسپولیس حرف‌هایی زد و مربی پیشین پرسپولیس آن صحبت‌ها را تکذیب کرد، گفت: کریم باقری هم یک مشکلاتی دارد، ضمن اینکه من قبلاً گفتم باقری از بزرگان فوتبال ما است و الان فضایی برای ادامه همکاری نیست. تیم ما بزرگ کم ندارد و پرسپولیس مهد بزرگان فوتبال ایران است و هرازگاهی یک نفر باید برود تا یک نفر دیگر را جایگزین کنیم. ان‌شاءالله فضایی فراهم شود که اگر باقری علاقه‌مند کار در فوتبال است، در جای دیگر فعالیت کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با مدیرعامل استقلال توافقی داشته که دو باشگاه از هم شکایت نکنند؟ تصریح کرد: نه، سازمان لیگ بر آن شد که قرارداد هر ۱۶ تیم لیگ برتر بررسی شود و منوط به این موضوع نباشد که اگر تیمی شکایت کرد مورد بررسی قرار گیرد. از چهارشنبه گذشته قرار بر این شد که همه تیم‌های لیگ برتری قراردادهایشان بررسی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که بحثی مطرح شده که یک تیم از بین استقلال و پرسپولیس می‌تواند در ورزشگاه آزادی بازی کند، گفت: بالطبع اگر قرار بر این باشد که یک تیم در آزادی بازی کند طبق شواهد، قراین و منطق پرسپولیس است که باید در آزادی بازی کند، چون پرسپولیس امروز بازی کرده و چند روز دیگر باید برود انزلی با ملوان بازی کند و دوباره برگردد تهران و بار دیگر به شهر دیگری رفته و بعد از آن به تاجیکستان برویم، به نظر شما رمقی برای تیم می‌ماند؟ نتیجه‌اش می‌شود یاسین سلمانی که به جهت فشارهای زیادی که متحمل شد، رباط پاره کرد.

درویش در پاسخ به این سؤال که با عسگریان درباره این موضوع صحبت کرده است؟ عنوان کرد: بله آنها هم این منطق را قبول دارند که اگر بنا باشد یک تیمی خارج از خانه بازی کند تیمی باید برود که فاصله زمانی بازی‌هایش بیشتر است. ما در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و فاصله زمانی بازی‌هایمان کم است.

وی در پاسخ به این پرسش که درباره غرامت مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی اقدامی انجام داده‌اند؟ گفت: این کار براساس روال قانونی‌اش جلو می‌رود و همانطور که درباره پرونده لوکادیا کارگروه بین‌الملل کارش را جلو برد، کار خواهیم کرد. مهم سلامتی بازیکن است اما همه دنبال غرامت هستند و به دنبال سلامتی مرتضی پورعلی‌گنجی نیستند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: پورعلی‌گنجی از سَمبل‌های فوتبال ایران و پرسپولیس است و در چند روز آینده قراردادش را تمدید می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    2 2
    کریم باقری در قلب مردم ایران قرار دارد
    • سید IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      در قلب من که جایی ندارد
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    چند هفته دیگه از لیگ قهرمانان هم حذف میشید، 3 تا بازی که دیگه انقدر ادا و اصول نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس