سردار نیلفروشان: طوفان‌الاقصی در لحظات اولیه، نقطه تعادل صهیونیست‌ها را بر هم زد

معاون عملیات کل سپاه پاسداران گفت: عملیات طوفان‌الاقصی در لحظات اولیه، نقطه ثقل و تعادل صهیونیست‌ها را بر هم زد.

به گزارش مشرق، سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع مسئولان و مدیران سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آنچه در عملیات طوفان‌الاقصی رخ داد در طول تاریخ ۷۵ ساله اشغالگری رژیم صهیونیستی سابقه نداشته است، گفت: طوفان‌الاقصی یک عملیات مینیاتوری و کوچک‌شده از عملیات مقاومت اسلامی برای ازاله صهیونیست‌ها بود و نشان داد که تا چه حد موفقیت‌آمیز است.

سردار نیلفروشان افزود: عملیات طوفان‌الاقصی به قدری با عظمت بود که در لحظات اولیه، نقطه ثقل و تعادل صهیونیست‌ها را بر هم زد؛ تا حدی که آمریکایی‌ها مجبور شدند به سرعت وارد منطقه و سرزمین‌های اشغالی شوند.

معاون عملیات سپاه با اشاره به سردرگمی و استیصال صهیونیست‌ها پس از عملیات طوفان‌الاقصی گفت: فرماندهی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) اداره و زمام امور این رژیم غاصب را در دست گرفت.

سردار نیلفروشان در پایان خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها در حال فرار از سرزمین‌های اشغالی بودند، عملیات طوفان‌الاقصی بیش از پیش نشان داد که برآوردهای سقوط رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی از آنچه تصور می‌شد، زودتر محقق می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 17
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    باشه
  • US ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 11
    چرا ایران نباید وارد شود؟!
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      0 0
      به صورت غیرمستقیم وارد شده بعدش ایران اونجا زیاد همپیمان داره
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    13 5
    شش ماه بعد دنیا دنیا دیگریست
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    3 2
    باطل رفتنی است
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    بایدن هم مثل گوترش نمیداند که رئیس اصلی کس دیگر است و انها مترسکی بیش نیستند. سازمان ملل و شورای امنیت تحت نفوذ صهیونیست ها هستند و بدون اجازه انها هیچ اقدامی نمیتواند بکنند..ان گونه که سخنگوی نخست وزیر انگلیس سخن میگوید ،نشان میدهد مادر و مغز متفکر صهیونیست ها در انگلیس و امریکا بعنوان شاخ صهیونیست ها عمل میکند و اختیارش هم دست لابی صهیونیست امریکاست نه بایدن ومجلس های امریکا . ا و اسراییل هم چشم صهیونیست ها در منطقه است .این چشم در منطقه باید کور گردد .تا سرمایه داران زالو صفت نتوانند با ایجاد امنیت برای خود در امریکا و اروپا و دیگر کشورها با سپر بلا کردن عده ای و جنگ افروزی در کشور های اسلامی و غیره در اسایش زندگی کنند. جنگ اکراین و روسیه هم سیاست انها برای تسلط بیشتر بر کشور های جدا شده از اتحاد جماهیر شوروی است .برای نجات مردم دنیا از دست صهیونیزم جهانی باید،منافع انها در کل دنیا به بخطر افتاده و شرکت های بزرگ صهیونیستی ،مورد تحریم مسلمانان و دیگر کشور های مستقل و ازادیخواه ومستضعف جهان قرار گیرند. .با قطع صادرات نفت به انها ماشین جنگیشان را نا کار امد کرد .و زمستان سخت را نصیبشان کرد . . انشا ء الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس