کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک از خودروی پراید

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی احمدپور مواد مخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی با اشاره به دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در گیلان، گفت: شناسایی و دستگیری قاچاقچیان این پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از انجام تحقیقات پلیسی و شناسایی مشخصات متهمان و خودروی پراید آنها با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در رودسر خبر داد و افزود: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگی قضائی خودروی متهمان را در این شهرستان متوقف کردند.

این مقام انتظامی از کشف ۴۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودروی قاچاقچیان خبر داد و تصریح کرد: در این رابطه متهمان ۳۴، ۳۷ و ۴۴ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ احمدپور تصریح کرد: پلیس در راستای خدمت‌گزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر مأموریت‌ها با مشارکت آنها، گام برمی‌دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    چه فایده اعدام نمی کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس