الجزیره از مذاکره برای برقراری آتش‌بس در فلسطین اشغالی خبر داد

شبکه «الجزیره»، عصر امروز (جمعه)، خبر داد مذاکراتی برای اعلام آتش‌بس در اراضی اشغالی فلسطین و تبادل اسرا در جریان است.

به گزارش مشرق، شبکه «الجزیره»، بعدازظهر امروز (جمعه)، خبر داد مذاکراتی برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه در جریان است.

الجزیره به نقل از منابع خود نوشت: «مذاکرات برای توافق آتش‌بس و تکمیل توافق تبادل اسرا بین حماس و اسرائیل با میانجیگری قطر به‌سرعت در جریان است».

این شبکه قطری به جزئیات بیشتری در این باره اشاره‌ای نکرد. این گزارش در حالی منتشر شده است که مقاومت اسلامی فلسطین، تل‌آویو یا قطر هیچ بیانیه‌ای -تا لحظه انتشار این گزارش- در این خصوص صادر نکرده‌اند و این خبر را رد یا تایید نکرده‌اند.

مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تاکنون ده‌ها موضع نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده‌اند.

«کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، عصر امروز، در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار داد که به دنبال آن، دست‌کم ۳ شهرک‌نشین مجروح شدند.

مقاومت اسلامی لبنان نیز عصر امروز در بیانیه‌ای از حمله موفق به پایگاه نظامی «الصدح» خبر داد و اعلام کرد موشک‌های هدایت‌شونده دقیقا با اهداف موردنظر در این پایگاه‌ برخورد داشته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    فلسطینیها باید اسقاطیلیهای غیرنظامی را با اسرای فلسطینی ازاد کنند و نظامیان معمولی را با رفع محاصره و نظامیان ارشد اسقاطیل را با خسارتهای وارد شده و خونبهای فلسطینیان شهید و مجروح شده عوض کنند.
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    1 1
    بسم الله قاصم الجبارین ... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ✌️✌️👊👊🤝🤝💪💪✌️✌️💙💚💝💝✅✅🇮🇷🇮🇷.......
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    بسم رب شهداء و الصدیقین ... بسم الله قاصم الجبارین ... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس