حزب‌الله ۳ موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان که ساعاتی پیش از حمله به ۲ موضع نظامی رژیم صهیونیستی خبر داده بود، شامگاه امروز (جمعه)، از حمله به ۳ موضع نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق، جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز (جمعه)، خبر داد ۳ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی لبنان هدف حمله قرار گرفته است.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد رزمندگان این جنبش، عصر امروز، مواضع نظامی «رویسات العلم»، «السماقه» و «زبدین» را در مزارع شبعا و کفرشوبای اشغالی هدف قرار داده‌اند.

حزب‌الله پیش از صدور این بیانیه، از حمله به ۲ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی و انهدام تجهیزات فنی این پایگاه‌ها خبر داده بود.

مقاومت اسلامی لبنان ساعاتی پیش اعلام کرده بود حدود ساعت ۱۵:۴۰ دقیقه (به وقت محلی) بعدازظهر امروز (جمعه)، موضع نظامی «ابو دجاج» با تسلیحات مناسب هدف حمله قرار گرفت و بخشی از تجهیزات فنی آن منهدم شد.

این حمله در حالی انجام شد که مقاومت اسلامی لبنان پیش از آن اعلام کرده بود رزمندگان این جنبش موضع نظامی «الصدح» را با موشک‌های هدایت‌شونده و سلاح مناسب هدف قرار داده‌اند و بخش بزرگی از تأسیسات و تجهیزات این پایگاه‌ها را تخریب کرده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    بسم رب شهداء و الصدیقین ... بسم الله قاصم الجبارین ... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • سربدار IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    یادآور وعده‌های الهی و صادق امام خمینی(ره) است که فرمود:«ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین‌الملل اسلامی‌مان بارها اعلام نموده‌ایم که درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و کم کردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم...ما در صدد خشکانیدن ریشه‌های فاسد صهیونیسم، سرمایه‌داری و کمونیسم در جهان هستیم. ما تصمیم گرفته‌ایم به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظام‌هایی را که بر این سه پایه استوار گردیده‌اند، نابود کنیم و نظام اسلام رسول‌الله(ص) را در جهان استکبار ترویج ‌نماییم و دیر یا زود ملت‌های دربند شاهد آن خواهند بود... ما می‌گوییم تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.» (صحیفه امام خمینی ، جلد ۲۱، صفحه ۸۱)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس