به گزارش مشرق، مجید تفرشی، پژوهشگر در کانال تلگرامی خود نوشت:

مواظب باشید اگر در اروپای کاملا آزاد امروز، به خصوص آلمان لیبرال رها شده از هیتلریسم و فاشیسم و فرانسه لاییک آزاد در فضای مجازی، رفتار اسراییل در غزه را «غیرقابل قبول» بنامید، برخلاف قانون، قراردادتان لغو خواهد شد.

انور الغازی، وینگر ۲۸ ساله هلندی مسلمان تازه قرارداد بسته با تیم فوتبال ماینز آلمان، اگرچه پست فیس بوکی خود را پاک کرد، ولی حاضر به عذرخواهی بابت غیرقابل قبول خواندن رفتار اسراییل در غزه نشد.

قرارداد الغازی با ماینز که سابقه بازی در باشگاههای آژاکس، لیل، استون ویلا، اورتون و آیندهون را دارد، روز ۲۲ سپتامبر منعقد شد و بر اساس قانون کار تنها تا ۱۴ روز پس از آن قابل فسخ است. حال آن که ماینز ۲۵ روز پس از امضای قرارداد آن را فسخ کرده.

الغازی ضمن حذف پست فیس بوکی و آرزوی صلح و رفتار انسانی برای همه قربانیان جنگ، حاضر نشد از غیرقابل قبول خواندن جنگ در غزه عذرخواهی کند.

باشگاه نیس فرانسه نیز چند روز قبل یوسف اتال مدافع ۲۷ ساله خود را به بهانه یهودستیزی و به دلیل اعتراض به کشتار غزه، اخراج کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    1 1
    این دخالت آشکار سیاست در فوتباله مگه این غیر قانونی نیست از نظر فیفا؟ اگر ایران یک بازیکن رو به خاطر عدم حمایت از فلسطین اخراج می‌کرد آیا کل فوتبال ایران تعلیق نمیشد؟ روز به روز داره گند این جامعه بین الملل بیشتر در میاد و دستشون برای مردم آزاده جهان داره رو تر میشه
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    باشگاه خصوصیه. اظهار نظر ازاده. هیچ حکم وو زندانی نگرفته. مالک باشگاه خصوصی گفته نمی خوام تو تیمم بازی کنی. زوری که نیست
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    3 2
    دمشون گرم.نژاد پرستی و یهودستیزی بی شرمیه
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 3
    قابل توجه فوتبالیست های ایرانی
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 3
    ..... بسم الله قاصم الجبارین ....انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس