کد خبر 1540591
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

به گزارش مشرق، کانال آموزش سواد سایبری با انتشار تصویری نوشت:

کاهش اعتماد به رسانه‌های آمریکا رکورد زد

نتایج یک نظرسنجی سالانه توسط موسسه گالوپ نشان می‌دهد تعداد افرادی که به سازمان‌های رسانه‌ای در آمریکا اعتماد ندارند رو به افزایش است.

کاهش اعتماد به رسانه‌های آمریکا رکورد زد 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    1 3
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • US ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    براى هر فرد بچه دبستانى هم اين امر محرز است كه تمام رسانه ها و مدياى آمريكا و اروپا. زير امر صهيونيست جهانى اداره ميشود و آنها مجبورند همچنان نوكر صفت مطيع صهيونيست ها باشند و بس .
  • Puyamotlaq IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    سلام علیکم بدون شک در جنگ های ویتنام و ژاپن به وضوح کنونی دوربین خبرنگاری و مشاهدات افکار عمومی جهان وجود نداشته است تا بتواند اینچنین که در غزه اتفاق می افتد جنایات جنگی و توحش ضد انسانی را به نمایش افکار عمومی جهان بگذارد تا ملت های دیگر نقاط دنیا بتوانند براحتی قضاوت کنند ظلم ظالم و دیکتاتوری ددمنشانه و استثمار ملتی را توسط رژیم خونخوار آمریکایی. هر چند که در عراق و افغانستان بوده است . حال افکار عمومی مردم دنیا معنی شیطان بزرگ و ضد انسانی صهیونیستی اسرائیل و رژیم نظامی آمریکا را دیشب در غزه از نزدیک دیدند افراد رژیم صهیونیستی اسرائیل چگونه به پشتوانه رژیم آمریکایی جنایات جنگی و توحش جنایات ضد انسانی انجام می دهند . رژیم صهیونیستی و نظامیان آمریکا تا به حال قتل عام های گوناگون در جنگ های جهانی و ویتنام و ژاپن داشتند امشب قتل عام فلسطینی ها غزه اضافه شد و یادآور قتل عام عراق و افغانستان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس