کد خبر 1540666
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
تلاش پرسپولیس برای کسر امتیاز از استقلال

باشگاه پرسپولیس تقریبا ۱۰ روز پیش تلاش خود را برای کسر امتیاز از استقلال آغاز کردند.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس هنوز بابت اینکه یک امتیازش به خاطر برعهده گرفتن مالیات گولسیانی کسر شده، شاکی است و عوامل فنی، اجرایی و حقوقی این باشگاه بعد از بررسی یک‌سری موارد و اخباری که در اختیارشان قرار گرفته از تقریبا ۱۰ روز پیش تلاش خود را برای کسر امتیاز از استقلال آغاز کردند.

در همین راستا نیز ابتدای هفته گذشته پرسپولیس شکایت‌نامه و اسناد خود در مورد تخلفات باشگاه استقلال در عدم رعایت سقف بودجه را به کمیته انضباطی ارسال کرد. اسناد آنها بیشتر مصاحبه‌های علی خطیر، خانی عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال و برخی از بازیکنان این تیم در مورد مبلغ قراردادها و مسائل پیرامون آنها بوده است. مورد دیگری که پرسپولیس به آن شدیدا اعتراض دارد این است که باشگاه استقلال به خاطر عدم دریافت مجوز حرفه‌ای چطور توانسته مثل نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان سقف بودجه‌اش را به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به ادعای خودشان، برسانند.

البته در این مورد علی خطیر مدعی شده که بود که توانسته‌اند مجوز ملی بگیرند و باشگاه پرسپولیس بعد از تحقیقاتی که داشته مطلع شده که مجوز ملی ۱۰ میلیارد تومان سقف داشته در حالی که استقلال ۲۰ میلیارد مجوز گرفته است. به هر شکل تلاش‌های باشگاه پرسپولیس در راستای کسر امتیاز از استقلال نه‌تنها نتیجه نداد بلکه این باشگاه توانست روز پنجشنبه مجوز بازی بلانکو، مهاجم آرژانتینی خود را هم بگیرد. مساله‌ای که باعث شد برخی از عوامل باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی نسبت به این اتفاق واکنش تندی نشان دهند. به هر صورت باشگاه پرسپولیس منتظر است کمیته انضباطی پیرامون شکایت این باشگاه از همتای خود استقلال تشکیل جلسه داده و رای خود را صادر کند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    تقصیر خودشون نیست لنگی هستند دیگه!!! البته مشکل اصلی شان این است که نمی دانند با 85 میلیون ایرانی هوادار استقلال در برابر هواداران 50 هزار نفری خود چه کنند!!!
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    چقدر حقیر، چقدر بدبخت، چقدر بچه، بی جنبه ترین آدمها تو تیم لنگ هستند، حال بهم زن. به شما چه که بازیکنان و سرمربی محترم استقلال مبلغ قراردادشونو کم کردن، بجای این شانتاژکاریها و هوادارپسند قرص فشار بخورین تا نترکین
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    مجوز ملی 10 میلیارد و 10 میلیارد تیم های اول تا چهارم هست .. ناله کن لنگی
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    اصلا فک کنید استقلال هم هوادار متمول پیدا کرده و داره مثل پیروزی پولشویی میکنه . مگه چیه
  • حجت IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    وقتی زور داورها هم به تیم نکونام نمیرسد....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس