کد خبر 1540705
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
جنگ داخلی در تراکتور؛ بازیکنان مقابل خمس

صحبت‌های پاکو خمس سرمرب تیم فوتبال تراکتور بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن حواشی زیادی را به وجود آورده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته هشتم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر مقابل ذوب‌آهن اصفهان شکست خورد تا چهارمین شکست این فصل خود را تجربه کند.

پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری بعد از دیدار مقابل ذوب‌آهن در صحبت‌های اتنحاری به بازیکنانش حمله کرد. او بازیکنان تراکتور را ترسو خطاب کرد و تنها سه الی چهار بازیکن را در حد این تیم دانست و مدعی شد آنها هیچ کمکی به تیم نمی‌کنند و حتی یک دهم انتظارات را نیز برآورده نکرده‌اند، حتی بازی انجام شده مقابل ذوب‌آهن را مایه آبروریزی توصیف کرد.

این صحبت و انتقادهای خمس باعث تعجب بازیکنان و حتی هواداران تراکتور شد. این در حالیست که پرشورها یکی از تیم‌های پرکار فصل نقل‌وانتقالات بودند و در دوئل جذب بازیکنان شاخص با سایر باشگاه‌ها پیروز باشند و یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های این فصل لیگ برتر باشند.

خمس در حالی این صحبت‌ها را انجام داد که هفته گذشته بعد از شکست مقابل شمس‌آذر در تبریز به تمجید از عملکرد تیمش علی‌الخصوص در نیمه دوم پرداخت و به آمار بالای شوت‌های تیمش اشاره می‌کرد و معتقد بود تیمش خوب بازی کرده ولی کمتر از یک هفته بعد نظرش به کلی تغییر کرده است!

حالا شنیده‌ها از اردو تراکتور حاکی از آن خواهد بود که بازیکنان تراکتور از صحبت‌های سرمربی اسپانیایی ناراحت شده‌اند و بازیکنان نیز خمس را در چینش ترکیب، تمرینات پرفشار و تغییر پست بازیکنان، مقصر و عامل شکست‌ها می‌دانند.

البته ناراحتی بازیکنان یک امر کاملا طبیعی خواهد بود چرا که در فوتبال حرفه‌ای دنیا معمولا سرمربی‌ها بعد از شکست مسئولیت شکست را برعهده می‌گیرند تا بتوانند جو رختکن و بیرون زمین را کنترل کنند. تراکتور با این حواشی وارد بحران شده‌ و خمس با بازیکنان تراکتور وارد جنگ داخلی شده که فقط دود آن در چشم خود باشگاه و هواداران پرشور این تیم می‌رود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    تراکتورخیلی مغروره ولی تیمی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس