اسرائیل

رسانه‌های عبری زبان به حضور نیروهای ویژه کشورهای مختلف برای کمک رساندن به ارتش رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای مقاومت فلسطین اذعان کردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که نیروهای کماندوی کانادایی برای حفاظت از سفارت کانادا در اراضی اشغالی به سر می‌برند.

بر اساس اذعان این رسانه‌ها، نیروهای کانادایی مذکور به همراه نیروهای ویژه کشورهای دیگر به ارتش رژیم صهیونیستی مشاوره نظامی می‌دهند.

از سوی دیگر منابع رسانه‌ای عبری زبان گزارش دادند که در جریان واژگون شدن یک تانک در شمال فلسطین اشغالی یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده است.

در جریان واژگونی این تانک سه نظامی صهیونیست دیگر نیز زخمی شده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته در تازه‌ترین بیانیه خود، شمار اسرای صهیونیست در غزه را ۲۳۹ نفر اعلام کرد.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک نظامی دیگر این رژیم در درگیری با مبارزان مقاومت کشته شده است.

بدین گونه بر اساس آمار رسمی اعلام شده توسط رژیم صهیونیستی، تاکنون ۳۱۱ نظامی ارتش این رژیم در نبرد طوفان الاقصی کشته شدند.

البته این آمارهایی است که صهیونیست‌ها تاکنون به طور رسمی تأیید کردند و شمار حقیقی کشته‌ها به مراتب بیشتر از این است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    مسلمانان در خواب هستند- دولت ها هم فقط نظاره می کنند
  • میثم IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    3 0
    تمام کفر متحد شده برای نابودی ۲ میلیون مسلمان و تمام جبهه حق مشغول بیانیه دادن و تهدید کردن اقدامات وحشیانه کفار عالم... دریغ از یک اقدام عملی
  • DE ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    کسی که این متن را میخوانی: نیانیاهو و بن سلمان هر دو به کوروش فحش می دهند تو چی؟
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    1 0
    دراین برهه از زمانه تمام کشورهای اسلامی باید اختلافات رو کنار بگذارند ومتحد شوند وبرعلیه دشمن مبارزه کنند چرا که دشمن جری خواهد وبه سراغ انان خواهد امد....
  • حمید IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    12 4
    متحدین اسراییل همکار میکننن محتدین حماس فقط نگاه میکنن ما شروع نمیکنیم چرا
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 0
      غربی ها دورشون حکومت های خائن عرب نیست ولی اینجا دورتا دور فلسطین حکومت های خائن عرب هست -اردن، سعودی-مصر-! یمن موشک شلیک میکنه ولی عربستان سعودی و مصر شیرجه میزنن جلوی موشک رو میگیرن و خودشون رو فدای اسرائیل می کنن از اون سه تا که مادرهاشون یهودی هست انتظاری غیر از این هم نیست ولی از شما انتظار درک این دو دوتا چهارتای ساده هست.
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      1 0
      خفه شو میگی پای ایران هم باید به جنگ باز بشه جنگ ایران و عراق را ندیدی چه فجایع هولناکی برای ما رقم زد ؟!
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      5 4
      اگه ما شروع کنیم دشمنانمان ذوق مرگ می شوند آنها آرزویی جز درگیر شدن ایران به جنگ ندارند
    • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      0 0
      شایدکه نه حتما خوششون میاد که بهانه آیی برای نابودی ایران وحزب الله گیرشون بیاد وستون پنجم های داخلی هم منتظرهمینن اونابدون اونشم براامریکا دم تکون میدن وازطرفی دشمنان حزب الله هم منتظرن تا گناه اقتصادخراب ونابسامانیهای اقتصادی لبنان روبه گردن اونها بیندازن برای ما وحزب الله درصورتی یه جنگ مشروع میشه که موردحمله ی مستقیم قراربگیریم که بطورحتم اونا هیچوقت این غلط استراتژیک رونمیکنن چون میدونن اولین اشتباه آخرین اشتباهشونه اسراییلها اگه جرایت رودررویی مستقیم با ایران روداشتن همون سالهای که ما ازنظرنظامی ضعیف بودیم واردمیشدن ولی اتحادمردم والان هم تسلیحات ما اونها راپشت مرزها نگه داشته وفعلا هم چندتا مشت خورده ونام اوت شده ازجمله اینکه ابهتش نابودشده ومیتونه این موضوع بازهم تکراربشه بلکه قوی تروبزرگتر وازمنطقه هم عقب کشیده چون مردم به خون اونا تشنه ن
    • SE ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      1 0
      اینها در افغانستان و عراق هم همه بودند ولی در آخر با خفت دمشان را پایشان گذاشتند و رفتند
    • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
      1 0
      اولا حماس هیج متحدی در دنیا جز ایران و سوریه ندارد. کشورهای اسلامی خماس را قبول ندارند و اگر همدردی می کنند برای مردم محروم بی پنااه عزه است ته برای ذفاع از حماس.ترکیه بزرکترین گردهنایی دفاع از مردم غزه را برگزار کرد ولی حمله حماس را مخکوم کرد
  • محمد IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    حالا که مسلمانا جرات ندارن مستقیم حوله کنن نیروهای متقاضی را بفرستن با تحهیزات در مرز غزه مستقر بشن.
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    یه اتفاق عجیبی در دنیا افتاده. مردم کشورهای غربی و غیر مسلمان پس از این همه اسلام ستیزی و تبیلغ رسانه های صهیونیستی به خیابانها ریخته و از فلسطینیان دفاع می کنند در حالی که اغلب دولتهای مسلمان بویژه کشورهای عربی مثل کبک سرشون را زیر برف برده و در خواب عمیقی فرو رفته اند که به قول امام علی علیه السلام با لگ دشمن بیدار خواهند شد.
  • ... IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    ننگ بر حکام عربی
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    اونا کسیو دارن کمکشون کنه حتی اگه از دین و مذهب و قومیتشون هم نباشه ولی فلسطینی ها کسی ارزشی براشون نمیزاره نه هم قومیتشون نه هم دین و مذهبشون .حتما دلیلی داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس