کد خبر 1541228
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
ناپولی باخت خانگی مقابل میلان را با تساوی عوض کرد

نبرد قهرمان فصل گذشته سری A با روسونری در دهمین هفته از فصل جاری این رقابت‌ها بدون برنده به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی شب سوم از هفته دهم سری A، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، تیم فوتبال ناپولی میزبان میلان بود که این بازی با نتیجه ۲-۲ مساوی شد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که میلانی‌ها با دو گل اولیویه ژیرو در دقایق ۲۲ و ۳۱، نیمه اول را برنده به رختکن رفته بودند. در نیمه دوم ناپولی خیلی سریع توسط متئو پولیتانو یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. پولیتانو این گل را در دقیقه ۵۰ با پاسی از جووانی دی‌لورنزو به ثمر رساند. در دقیقه ۶۳ نیز جاکومو راسپادوری مهاجم ایتالیایی ناپلی‌ها دومین گل را برای این تیم زد و آن را از شکست خانگی نجات داد. همچنین ناپولی در دقیقه ۸۹ مدافع میانی‌اش ناتان را به دلیل اخراج پس از دریافت کارت زرد دوم از دست داد.

با نتیجه این بازی میلان ۲۲ امتیازی شد و نتوانست رده دوم جدول را از یوونتوس ۲۳ امتیازی پس بگیرد و به این ترتیب در جایگاه سوم باقی ماند. ناپولی هم با ۱۸ امتیاز تیم چهارم جدول است، هرچند ممکن است این جایگاه را از دست بدهد، چرا که فیورنتینا ۱۷ امتیازی و آتالانتای ۱۶ امتیازی هر دو با یک بازی کمتر در تعقیب شاگردان رودی گارسیا هستند، تیم‌هایی که امشب در دیدارهای باقیمانده هفته دهم سری A به میدان می‌روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس