کد خبر 1541343
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
مشاور قلعه‌نویی گزینه جدی نیمکت تیم ملی افغانستان

سرمربی سابق تیم امید ایران گزینه نهایی فدراسیون فوتبال افغانستان برای هدایت این تیم است.

به گزارش مشرق، چندی پیش خبری منتشر شد مبنی براینکه فدراسیون فوتبال افغانستان برای هدایت تیم ملی این کشور علیرضا منصوریان سرمربی سابق فولاد خوزستان را به عنوان گزینه اصلی خود در نظر دارد.

فدراسیون افغانستان حالا به سراغ مربی دیگر از ایران رفته است. هومن افاضلی که در کنار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال ایران به عنوان مشاور حضور دارد، جدی‌ترین گزینه تیم ملی افغانستان است.

طرفین نشستی با یکدیگر داشتند و افاضلی شرایط خود را به فدراسیون افغانستان اعلام کرده و در صورت فراهم شدن شرایط این مربی هدایت همسایه ایران را بر عهده خواهد گرفت.

گفتنی‌ است اردوهای تیم ملی افغانستان در خارج از این کشور برگزار می‌شود و در کشور تاجیکستان از حریفان خود پذیرای می‌کند. این تیم در مرحله اول مقدماتی جام‌جهانی با تیم ملی قطر هم‌گروه است و تقابل افاضلی در صورت پذیرش هدایت تیم ملی افغانستان با کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران در نوع خود جالب خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    فرصت خوبیه
  • تیم قرقره سوار کاجی IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    بنده خدا مردم افغان بعد بلای طالبان حالا باید علی منصور رو تحمل کنن خدا بهتون صبر بده اگه سینه کمتری بشه سرمربی تون
  • adrian DE ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شناختی از فوتبال ندارن افغانستانی ها. این همه مربی خوب در لیگ دو ایران فعالیت دارند که ارزان هم تمام میشه براشون
  • klkjlk IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    0 0
    به تیم ملی افغانستان رحم کنید حداقل به خودتون رحم کنید افغانستان دست طالبانه.. سوسول بازی دربیارین کاری میکنن با شورت و شلوار ورزشی ازارتفاعات مرزی به سمت ایران فرار کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس