رفتارهای ساپینتو در استقلال من را پیر کرد/ امیدوارم محرومیتش هم زود از بین برود/ هر چه دارم از باشگاه استقلال است

بیژن طاهری پیشکسوت استقلال گفت: من هرچه دارم از باشگاه استقلال است و برای تیم محبوبم آرزوی سربلندی دارم.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری با اینکه از استقلال دور شده و بعد از ۲ فصل کاری در این باشگاه به استراحت مشغول است اما از نتایج استقلال غافل نیست. آقا بیژن که فصل پیش با بودن ریکاردو ساپینتو، روزهای سخت و دشواری را برای مهار این مربی در فوتبال ایران سپری کرد، معتقد است که برای از بین بردن خستگی دو فصل قبل لازم بود که مدتی از دایره فوتبال دور باشد.

ریکاردو ساپینتو، مردی که شما یک فصل در کنارش بودید، اخیراً ۴ ماه از میادین فوتبال محروم شد.

چندان هم غیرقابل پیش‌بینی نبود که ریکاردو در فوتبال اروپا با چنین حکمی مواجه شود. بالاخره همه می‌دانند که ساپینتو چه رفتارهایی در کنار زمین داشت. چیزی توی دلش نبود. مربی صاف و صادقی بود و تنها مشکلش این بود که نمی‌توانست خودش را کنترل کند. من از محرومیتی که برای ساپینتو اعمال شده واقعاً ناراحتم چون اخلاق او را کامل می‌شناختم. هرچه بود، رو بود. وقتی از کوره درمی‌رفت دیگر نمی‌توانست جلوی خودش را بگیرد اما قلب بسیار مهربانی داشت.

بیشتر بخوانید:

افتضاح ساپینتو در قبرس با درگیری فیزیکی +فیلم

روزهای سختی را با ساپینتو تجربه کردید.

خیلی سخت بود چون مجبور بودم حرکاتش را کنترل کنم و اجازه ندهم بیش از حد از کوره دربرود. گاهی دیگر کار از دست من هم خارج می‌شد و ساپینتو هم نمی‌توانست جلوی خشم و ناراحتی خودش را بگیرد. او واقعاً با رفتارش من را پیر کرد اما همیشه دوست خوب من است و امیدوارم هرجا هست موفق باشد. باید تأکید کنم که ساپینتو خیلی برای استقلال زحمت کشید و باید همیشه از او یاد کنیم. درست است که قهرمان نشدیم و این محرومیت‌ها هم علیه او اعمال شد و استقلال از نداشتنش در کنار زمین لطمه دید اما به طور کلی یک مربی خوش‌قلب بود. امیدوارم محرومیتش هم زود از بین برود.

فصل پیش شما از داوری خیلی لطمه خوردید و به نظر می‌رسد همان سناریو در فصل جاری در حال تکرار است.

اگر بخواهم واقعیت را به شما بگویم به‌دلیل خستگی زیادی که از فصل پیش برای من به وجود آمد، در فصل جدید تصمیم گرفتم کمی از فوتبال دور باشم. برای همین چند بازی استقلال را نتوانستم نگاه کنم. اما همان طور که می‌بینید همچنان داوری‌ها به استقلال لطمه می‌زند. فصل پیش ما به خاطر اعتراض‌هایی که به نحوه داوری داشتیم مدام بین کمیته انضباطی و کمیته داوران در رفت و آمد بودیم. اما دست آخر هم نتوانستیم کاری بکنیم چون داوران هم مرتکب خطا می‌شوند و این اشتباهات برگشت‌ناپذیر است. به نظر من استقلال نباید به عقب نگاه کند. همین که امتیاز می‌گیرد، کافی است. باید نگاه رو به جلو داشته باشند و خودشان را درگیر مسائل داوری نکنند تا به بهترین نتیجه ممکن برسند.

بودن کمک داور ویدیویی یا همان VAR آیا به بهبود اوضاع کمک خواهد کرد؟

اگر قرار باشد برای هر صحنه دقایق طولانی وقت بازی تلف شود، نه. باید زمانی کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران استفاده شود که در کمترین زمان ممکن تصمیم‌گیری شده و درباره صحنه‌های مشکوک نظر دهند. به طور کلی استفاده از این تکنولوژی خوب است. فصل قبل VAR بود ما قربانی نمی‌شدیم. به هر حال استقلال در فصل جاری هم با مشکلات داوری مواجه است که امیدوارم در ادامه لیگ کمتر شود. هرچه هست اما بودن VAR بهتر از نبودنش است و به استقلال کمک می‌کند تا حقش ضایع نشود.

۱۸ امتیاز از ۷ بازی را اندوخته مناسبی برای رسیدن به موفقیت استقلال می‌دانید؟

خیلی خوب است که استقلال شش برد به دست آورده و ۱۸ امتیازی است اما راهی طولانی پیش روی استقلال است. هنوز اتفاقی رخ نداده است. تا پایان لیگ هفته‌های بسیاری باقی مانده و باید بلد باشیم خودمان را در صدر حفظ کنیم. اگر تصور کنیم کار تمام شده خدای نکرده می‌بازیم و همه چیز را از دست می‌دهیم. به‌عنوان یک استقلالی قدیمی با اینکه الان در این تیم نیستم اما سربلندی استقلال آرزوی من است. من هرچه دارم از باشگاه استقلال است و برای تیم محبوبم آرزوی سربلندی دارم.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 2
    خجالت بکش مشرق.تویی که طرفدار سرسخت استقلالی .تیمی که دستپخت رییس ساواکه و ادعای انقلابی گری داری
    • IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      0 0
      ببند دهنتو لنگی بی سروپا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس