تصاویر معترضان با دستان آغشته به خون در پشت سر وزیرخارجه آمریکا

جمعی از معترضان به سیاست‌های دولت جو بایدن در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، پشت سر آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور با دستان آغشته به رنگ خون حضور پیدا کردند.

به گزارش مشرق، دیلی‌میل نوشت: بلینکن که امروز سه‌شنبه در کمیته سنا برای شهادت دادن در مورد کمک به تل آویو در جنگ غزه حضور پیدا کرده بود، طبق برخی گزارش‌ها با شعارهایی نیز از سوی این معترضان از جمله «بلینکن، دستان تو آغشته به خون است! قاتل!» روبرو شد.

لوید آستین وزیر دفاع آمریکا نیز در این جلسه در کنار بلینکن حضور پیدا کرد و درحالیکه معترضان شعار «اکنون، آتش بس» را سر می‌دادند هر دو وزیر آمریکایی مجبور به سکوت شدند.

معترضان همچنین با توجه به اینکه آستین و بلینکن برای شهادت در مورد کمک به رژیم صهیونیستی در این جلسه حضور پیدا کردند، شعار «همه دیوارها باید برداشته شود»

آنطور که از تصاویر گرفته شده از جلسه مشخص از معترضان همچنین بر روی ساعد دستان خود شعار «غزه را آزاد کنید» نوشتند.

دست کم پنج نفر معترض فرایند جلسه را با شعارهای خود تحت تاثیر قرار دادند و در نهایت نیروهای امنیتی آنها را از جلسه بیرون کردند.

تصاویر معترضان با دستان آغشته به خون در پشت سر وزیرخارجه آمریکا تصاویر معترضان با دستان آغشته به خون در پشت سر وزیرخارجه آمریکا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 0
    آبروی آمریکا و اسرائیل برای همیشه به باد رفت
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    2 0
    فقط سلاح نفت این خبر را همه جا پخش کنید ، و به گوش مسئولین برای پیگیری و اعلام آن برسانید : کشورهای اسلامی خلیج فارس باید تهدید به نصف کردن فروش نفت کنند در صورتیکه اسرائیل عملیاتش را قطع نکند ، حتی مطرح شدن این حرف باعث گران شدن نفت می شود ، مسئولین باید سریع دست بکار شوند و روی این قضیه بشدت کار کنند ، هیچ سلاح موثری جز نفت برای شکست غرب و آمریکا و فشار شدید آنها بر روی اسررائیل برای قطع عملیاتش نداریم.
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 0
    مرگ یر آمریکای جنایتکار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس