کد خبر 1541929
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
کاخ سفید منتظر سخنرانی نصرالله و صهیونیست‌ها نگران سخنرانی او هستند

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد، دولت آمریکا منتظر سخنرانی سید حسن نصرالله است. رژیم صهیونیستی نیز قبل از سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان «بسیار نگران» است.

به گزارش مشرق، جان کربی هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی کاخ سفید تاکید کرد که دولت آمریکا از نزدیک سخنرانی حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را که قرار است روز جمعه انجام شود، دنبال می‌کند.

به نقل از شبکه المیادین، کربی افزود: «پیام ما به او این است که درگیری در منطقه گسترش نیابد.»

در همین زمینه، آلون بن دیوید، مفسر امور نظامی در شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، به موضوع سخنرانی سید نصرالله پرداخت و گفت: «اسرائیل قبل از سخنرانی جمعه آینده بسیار نگران است.»

کانال ۱۲ عبری نیز گزارش داد که «تقریباً کل خاورمیانه در آستانه سخنرانی نصرالله نفس خود را حبس کرده است».

دو روز پیش، حزب‌الله اعلام کرد که سید نصرالله در ساعت سه بعد از ظهر جمعه برای اولین بار از زمان آغاز نبرد «طوفان الاقصی» در مراسم تجلیل از شهدای «راه بیت المقدس» همزمان در بیروت، جنوب و بعلبک سخنرانی خواهد کرد.

این اولین سخنرانی مستقیم سید حسن نصرالله از زمان آغاز حماسه «طوفان الاقصی» خواهد بود، در حالی که رسانه‌های صهیونیست در هفته‌های گذشته مشغول تحلیل دلایل «سکوت» دبیرکل حزب‌الله بودند.

اعلام سخنرانی سید نصرالله در حالیست که رسانه‌های عبری درباره تشدید درگیری‌ها در مرز لبنان و فلسطین همزمان با ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها به نوار غزه گزارش‌هایی را مخابره می‌کنند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 1
    حزب لله هرچه درچنته داشت اورد
  • رضا IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    آمریکایی ها و صهیونیست ها باید منتظر یک سیلی سخت از سوی نیروها و فرمانده هان مقاومت اسلامی لبنان باشند
  • علی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    ذات چرک و منفور صهیونیست ها برای حق طلبان روشن میشود. این جانیان که نظام سلطه غرب را در اخیار دارند از پشت صحنه بیرون آمده ؛ نشان میدهند که ذره ای رحم در نهاد آنها وجود ندارد.
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    سران کفر و الحاد بدانند اینقدر که از سید بزرگوار می ترسید از خداوند متعال قادر توانا می ترسیدید مرتکب این جنایات فجیع و غیر انسانی نمی شدید، سیدحسن نصرالله چون از خداوند می ترسد از هیچکس دیگری هراس ندارد ، به قول سردار دلها ما ملت امام حسینیم ما ملت شهادتیم ، ملتی که شهادت را سعادت بداند از مرگ نمی ترسد
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    کربی خیلی غلط اضافی کرده بیشرفها خودتون هرطور که مبخواین کمک به اسرائیل کودک کش می کنید .بعد نوبت به جبهه مقاومت که میرسه درگیری در منطقه گسترش پیدانکنه! زهی خیال باطل، باید اسرائیل وامریکاه گورشون رو از منطقه خاورمیانه گم کنند. که اگه این دو تا نخاله از این منطقه گورشون رو گم کنند هم ارامش وهم گشایش اقتصادی برای منطقه حاصل میشه تمام بدبختی این منطقه زیر سر این تو جانور خونخواره😈🦊🐭
  • علی اقا IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    بد بخت ها پوشک لازم شدن. تا جمعه نصفشون سکته میزنن
  • محمداسماعیل IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    وحوش نجس صهیونیسم از سیدحسن نصرالله عزیز میترسند تاجمعه بعضی از وحوش از ترس سکته میکنند
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    واقعا شیر مادر حلالت سید هم سکوتت و هم سخن گفتنت رعشه بر دل دشمنان دین و قران می اندازد ما هم سید داریم به نام محمد خاتمی وقتی لب ا لب باز می کند تمام دشمنان دین و قرآن از سخنانش بوجد می آید وگل از گلشان می شکفد
  • امید IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    طلفا تاریخ اعزام نیرو را برای نابودی اسرائیل جعلی کودک کش را اعلام نمایید.
  • احمد IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    سید یمنی خروج کن
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    ماشین کشتار اسرائیل صهیون درحال کشتار است و دولتهای نفت دوست عربی اسلامی در خواب هستند- مقداری از اسلحه ها و مهمات که در زاغه ها زنگ زده و دارد مستهلک میشود به فلسطینی ها بدهید خودشان اسرائیل را به زانو در خواهند آورد.ضمنا تهدید به عدم فروش جهانی نفت و ارزاق کنین - جهان خودش کارها را درست میکند
  • ناصر IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    سید به خدا از حق بچه های غزه و شهدای پرپر شده رو نگیری به مادر حضرت زهرا شکایتت رو میبرم و چون تو نزدیکتر به این جلادان هستی باید کاری کنی که ما هم بتوانیم بیاییم کنار شهدا و از خونشون دفاع کنیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس