اوجی: در راستای افزایش تولید نفت به سه ملیون و چهارصد هزار بشکه در روز رسیده‌ایم

وزیر نفت در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: در راستای افزایش تولید نفت ما به عدد سه ملیون و چهارصد هزار بشکه در روز رسیده‌ایم.

به گزارش مشرق، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: درشروع دولت تولید روزانه نفت ۲ میلیون و ۲۰۰هزار بشکه بیشتر نبود. خوشبختانه با اقداماتی که طی این ۲۴ ماه، وزارت نفت انجام داده است در راستای افزایش تولید نفت ما امروز به عدد ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار بشکه نفت رسیده ایم.

وی افزود:ان شاء الله  با برنامه ریزی های صورت گرفته و پروژه هایی  سرمایه گذاری شده چه در بخش میادین، چه میادین مشترک و چه میادین مستقل و چه در خشکی و چه در دریا ان شاءالله رشد تولید نفت ما افزایشی خواهد بود.

اوجی در ادامه اظهار کرد: کارنامه ما در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ رشد اقتصادی گروه نفت و گاز ۱۹/۶ درصد به گواه آماری که سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی اعلام کرده اند، بوده است. انشاء الله ما این رشد را به صورت صعودی مستمر خواهیم داشت.

وزیر نفت گفت: با سرمایه گذاری که در حوزه میادین نفتی و گازی انجام می دهیم و افزایش ظرفیت پالایشگاه ها و محصولات پتروشیمی ان شاءالله تا پایان امسال و اوایل سال آتی رشد گروه نفت و گاز صعودی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    2 0
    تفاوتش در زندگی مردم رو بگو
  • عمو IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    ۸.۸ میلیون لیتر هم روزانه قاچاق می شود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس