کد خبر 1542058
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی فرد برگزار می‌شود

نماز جمعه این هفته تهران در دانشگاه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی فرد برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، نماز جمعه این هفته تهران، ۱۲آبان ماه در دانشگاه تهران، به امامت حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد برگزار خواهد شد.

طبق روال، ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

به مناسبت روز دانش آموز ویژه برنامه‌هایی مانند پویش ثبت نام عاشقان مبارزه با اسرائیل، استقبال از نوجوانان، گروه‌های سرود برای بدرقه نمازگزاران، نمایشگاه عکس غرقاب، افتتاح کتابخانه دفاع مقدس ویژه کودک و نوجوان با حضور مدیر مجمع ناشران علوم اسلامی و مدیر کتابخانه ملی دفاع مقدس و هم چنین حضور گسترده تشکل‌های دانش‌آموزی در نماز جمعه برگزار خواهد شد.

هم چنین در بخش معرفی کتاب منتخب این هفته در آستانه ۱۳ آبان و روز دانش آموز کتاب «چاپید شاه» نوشته خانم سپیده انوشه معرفی می‌گردد.

این اثر که «اندر احوالات امانتداری و مملکت داری پهلوی‌هاست» توسط خانم انسیه جهانشاهلو تهیه و تنظیم و انتشارات جمکران آن را روانه بازار کرده است.

کتاب مستند روایی «چاپید شاه» به دوران حکومت پهلوی اول دوم می‌پردازد. در این کتاب ارزشمند که با عکس‌های مستند و تصویرسازی‌های جذاب همراه است تمام اتفاقات آن دوران روایت می‌شود. یکی از ویژگی‌های مهم کتاب، نثر روان، جذاب و شیرین است که مخاطب را با خود همراه می‌کند. از دیگر نکات برجسته کتاب اینفوگرافی‌های انتهای فصل‌هاست که نکات مهم و کلیدی هر فصل را به صورت خلاصه توضیح می دهد.

کتاب چاپید شاه با ۳۰ درصد تخفیف در غرفه کتاب آدینه با حضور نگارنده در معرض انتخاب علاقمندان می‌باشد.

همچنین؛ میز های خدمت قوه قضائیه، شهرداری تهران ، کمیته امداد امام خمینی(ره)، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان تهران، مدیرکل دامپزشکی استان تهران، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران و اداره پست استان تهران در نمازجمعه این هفته تهران مستقر خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلامت IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    چشم حتما در این مراسم بزرگ شرکت میکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس