کد خبر 1542136
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

اسرائیل، همچنان هیچ تصویری از پیشروی در عملیات ادعایی زمینی نشان نمی دهد. تصاویر تانک ها و نفر بر های به صف شده در پشت مرزهای غزه، دیگر کسی را فریب نمی دهد.

حالا پس از چهار هفته جنایت بی سابقه در غزه، مقامات نظامی و سیاسی اسرائیل اعتراف می کنند که در سر بالایی سخت قرار گرفته اند:

پایگاه صهیونیستی واللا: خودروی زرهی "ببر" قرار بود پیشرفته‌ترین و امن‌ترین خودرویی باشد که ارتش، مدت‌ها در انتظار آن بود. اما چه اتفاقی افتاد؟ ۹ نظامی اسرائیل بر اثر اصابت موشک ضد تانک کشته شدند و حال دو نفر وخیم است.

شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل: یکی از مبارزان قسام ناگهان از دهانه یکی از تونل‌ها خارج شده و با آر پی جی، خودروی زرهی "ببر" را هدف قرار داد که ۷ نظامی داخل آن کشته و ۴ نفر دیگر زخمی شدند.

اسحاق هرتسوگ، رئیس‌رژیم صهیونیستی امروز در مورد شمار تلفات نظامیان نوشت: "این نبرد، بهای دردناکی از ما می‌گیرد؛ بهترین فرزندان ما را".

بنی گانتز، عضو کابینه جنگ: "ما شاهد یک روز سخت بودیم. روزهای سخت بیشتری پیش روی ما است. تاوان جنگ، سنگین و دردناک است"

نتانیاهو، نخست وزیر: ما در جنگ سختی قرار داریم، دستاوردهای مهمی بدست آوردیم، اما ضربات سخت و دردناکی هم خوردیم.

رادیو فردا (ارگان سازمان سیا) به نقل از رسانه‌های اسرائیل: شمار نظامیان کشته‌شده در عملیات غزه از روز سه‌شنبه، به ۱۵ نفر رسید. مقامات نظامی گفتند روز بسیار سختی را در عملیات غزه سپری کرده‌اند.

آمار تلفات با وجود پنهانکاری، رو به افزایش است. ارتش اسرائیل از کشته شدن ۱۸ نظامی خود طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد، اما برخی رسانه های اسرائیل گفتند این رقم به بیش از ۲۰ بیست نفر می رسد. همچنین اعلام شده ۱۷ نظامی دیگر مجروح شده اند که حال ۷ نفر از آنها به شدت وخیم است.

در جبهه شمالی، نیروهای حزب الله ضمن نقطه زنی، پایگاه های نظامی و راداری و ادوات نظامی اسرائیل را هدف قرار داده و همچنان تلفات می گیرند.

گشایش جبهه سوم در جنوب از سوی انصارالله یمن، و سومین حملات پهپادی و موشکی ،موجب شد روزنامه معاریو بنویسد: "پس از پرتاب موشک یمن به سمت ایلات، می توان گفت که جنگ به سطح منطقه ای تبدیل شده است".

روزنامه هاآرتص: "در یک جنگ چند جبهه‌ای با ایران، حزب‌اللّٰه، حماس و نیروهای خارجی ایران در سوریه و عراق و یمن، جبهه داخلی اسرائیل با سطحی از نابودی مواجه می‌شود که هرگز تجربه نکرده است».

روزنامه آحارونوت از زاویه دیگری درباره افزایش تهدید ها هشدار داده و نوشت: "موساد به شدت نگران افزایش موارد حمله به اسرائیلی‌ها در نقاط مختلف جهان به علت ادامه جنگ علیه غزه است".


ادامه جنگ به احتمال زیاد، غافلگیری های تلخ تر و تکان دهنده تری برای اسرائیل در پی خواهد داشت. نه مقاومت در غزه و نه حزب الله و انصار الله و دیگر محور های جبهه مقاومت در منطقه، هنوز به شکل همه جانبه وارد میدان نشده و دست خود را رو نکرده اند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 18
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    5 28
    خون بچه های بی پناه غزه به گردن تجلیلگران همچون شما و اربابانتان هست. ماندن در قدرت به چه قیمتی
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      0 0
      جیگر گوشهایت را قایم کن و تابلو دم برا اسقاطیل تکان نده🤫👎
    • محمد IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      3 0
      بله، همه مقصرن جز اسرائیل! من از شما عذرخواهی می کنم
    • بختیاری IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      0 0
      لعنت به ملکه گور به گور شده ،لعنت به منافقین هرزه که هر روز به عقد یکی از دشمنان ایران در می آیند. صدام ،بن سلمان ، کدخدای تروریست وحشی ، اسقاطیل و ... مریم قجر عجوزه بزودی سقط میشی و شوهران بعدی را نخواهی دید جز در جهنم ، لعنت به بهاء و پدرش که برادر مادرش هم بود یعنی پدر و دایی یکنفر بودن.! دشمنان ایران خوک صفتان و دایی زادگان و... هستند.
    • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      6 0
      خون اون بچه های معصوم به گردن اسرائیله ابله، اسرائیل با وحشی گری میخواد فلسطین رو کامل از فلسطینی‌ها خالی کنه، تو هم عمله صهیونیست‌ها هستی که گناهشان رو میندازی گردن بقیه
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    13 2
    سلام دوستان عزیز آقای عابدینی در برنامه سمت خدا گفتن همگی حتما دعای #مرزداران صحیفه سجادیه رو بخونید که مرز ما امروز فلسطین‌ هست. من معانیش رو نگاه کردم. انگار امام سجاد علیه‌السلام این روزها رو میدیدند! برای تک‌تک دشمنان چه لعن و نفرینهایی دراین دعا هست. لطفا همگی این دعا رو با تضرع به درگاه خداوند، برای پیروزی اسلام و مسلمین جهان بخونید. پیام مهم!!! 72 ساعت آینده برای فلسطین، به ویژه غزه، بسیار حیاتی است. اسراییل 100000 سرباز و 200000 نفر دیگر را برای نابودی کامل غزه و حماس جمع آوری کرده است. از تمام امت درخواست می شود که ذیل دعا بخوانند. هدف ما این است که در 72 ساعت آینده هر دعا را 10 میلیون بار بخوانیم. حَسْبُنَا اللَّهُ وَ نِعْمَ الْوَ کِیلُ نٍعْمَ المَولَى وَنِعْمَ النًّصِيْر ﴿ فَاللّهُ خَيْرٌ حَافِظاً وَهُوَ أَرْحَمُ الرَّاحِمِينَ اَللّٰهُمَّ إنَّا نَجْعَلُكَ فِیْ نُحُوْرِهِمْ وَنَعُوذُ بِكَ مِنْ شُرُورِهِمْ. لطفاً این پیام را برای همه ارسال کنید و نقش خود را در رسیدن به هدف 10 میلیون ایفا کنید. دشمن نقشه دارد و خداوند بهترین برنامه ریز است. جزاكم الله خیراالجزاء
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    3 4
    یارو جنگ سخت ندیده
  • محمود IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    23 6
    خداوند روح بلند و ملکوتی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی را شاد گرداند که یک جبهه قوی به اسم مقاومت منطقه بوجود آورد تا این غده سرطانی یعنی اسرایل را از دل منطقه خاورمیانه ریشه کن و نابود گرداند انشااله
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    8 19
    تا الان هشت هزار نفر شهید شدن بعد شما میگی شوک به اسراییل؟؟ روتون میشه؟؟
    • IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      1 0
      چشمهایت رو بشور شاید درست ببینی
    • عموزاده از سمنان IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      0 0
      سلام. پیروزی و شکست بسته به زاویه دید داره. ممنون
  • IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    0 0
    همگی نمازاستغفار برای پیروزی مقاومت وسرنگونی اسرائیل وحامیانشان بخوانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس