‌‌

یک روزنامه عبری زبان به پایان حمایت‌های جهانی از رژیم صهیونیستی بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی اذعان کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از عرب ۴۸، روزنامه عبری زبان هاآرتص گزارش داد: حمایت‌های جهانی از اسرائیل بعد از حمله ۷ اکتبر نیروهای فلسطینی به سرعت رو به اتمام است.

در ادامه این گزارش آمده است: تیک تاک ساعت پایانی مشروعیت بین المللی (حمله رژیم صهیونیستی به غزه) به صدا درآمده و این مساله باعث نگرانی مقامات تل آویو شده است.

روزنامه هاآرتص تاکید کرد: ما شاهد فراخوانده شدن سفیر اردن از تل آویو و انتشار متن مذاکرات وزیر دفاع آمریکا با وزیر اسرائیل بودیم.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز گزارش داد: تمام نشانه‌ها بیانگر ناتوانی اسرائیل برای ادامه دادن جنگ علیه غزه و تحقق اهداف خود در این منطقه به دلیل تضعیف مشروعیت بین المللی این جنگ است.

تال لیو رام تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی معاریو هم فاش کرده بود: افسران ارشد نیروهای ذخیره ارتش که قبلاً در غزه خدمت کردند و با این منطقه به خوبی آشنا هستند، گفته‌اند که توانمندی و مهارت‌های جنگی نیروهای حماس نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و به نظر می‌رسد که این جنبش طرحی دفاعی را از قبل برای تعامل با این سناریو (حمله زمینی) آماده کرده بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    3 0
    این حرف درسته ها ....در اینستاگرم که خیلی حمایت میشه اسراییل ولی تیکتاک دمش گرم ابرو برای اسرعیل نذاشته
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    5 1
    انشاالله وبر اساس سنت اجتناب ناپدیر الهی عمر منحوس ۷۵ ساله صهیونها رو به نابودی است نه امریکا غلطی میتونه بکنه نه اروپا.واین حکمت الهی پابر جاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس