کد خبر 1542416
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
پیام مقاومت فلسطین

تجمع بی نظیر شهروندان ری در محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و دفاع از ملت مظلوم فلسطین در هوای بارانی در میدان اصلی شهرری برگزار شد.

به گزارش مشرق، در این تجمع مردمی که از ساعت ۱۸:۳۰ امروز پنجشنبه (۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲) در میدان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آغاز شد، طیف های مختلف اقشار مردم از زن و مرد و پیر و جوان تا مسئولان لشکری و کشوری در زیر بارش رحمت الهی باران به خیابان آمده و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه، جنایات وحشیانه و کودک کشی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

تجمع اهالی شهرری علیه جنایات صهیونیست‌ها +فیلم

اقشار مختلف مردم در هوای بارانی با در دست داشتن پارچه نوشته، پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم فلسطین با حضور در میدان شهرری با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا ، جنایات وحشیانه صهیونیست ها در غزه را محکوم کردند. ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، ملت ما بیدار است از اسرائیل بی زار است، یا ایها المسلمون، اتحدوا، اتحدوا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده ایم، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست، نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل و می جنگیم می جنگیم، سازش نمی پذیریم، از جمله شعارهای تجمع کنندگان است.

درحالی جنایات گسترده و مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه وارد بیست و هفتمین روز خود شده است که سران نظامی و سیاسی این رژیم به تلفات خود در نبرد زمینی با مقاومت فلسطین و بهای سنگین آن اعتراف و سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده است که از آغاز جنگ در غزه تاکنون ۳۳۱ نظامی ارتش این رژیم به هلاکت رسیده‌اند.
وزارت بهداشت غزه امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد که شمار شهدای ۲۷ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه به بیش از هشت هزار و ۷۰۰ نفر افزایش یافته است.

در همین رابطه سخنگوی وزارت بهداشت غزه نیز گفت: اسرائیلی‌ها نه تنها سیستم بهداشتی را تخریب کردند، رسیدن تجهیزات پزشکی و سوخت را هم متوقف و هزاران مجروح را از درمان محروم کردند. این امر باعث شد مجتمع پزشکی شفا به زایشگاه الحلو منتقل شود تا مجروحان را در آنجا اسکان دهند.

به گزارش ایرنا ، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند. رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است. حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، در عمل چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس