به گزارش مشرق، محمد صادق علیزاده، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

موضع آقای دبیرکل ادامۀ طبیعی و منطقی مواضع آیت‌الله خامنه‌ای بود با حفظ اقتضائات منطقه‌ای و میدانیِ بوم خودش البته. اتخاذ موضعی عقلانی، منطقی و پرهیز از هیجانی و احساساتی کردن فضا و تغییر ملایم هدف از اسرائیل به سمت ایالات متحده.

کماکان معتقدم و چنانچه که در روزهای قبل هم عرض کردم، جو دادن و هیجانی کردن ماجرا یک اشتباه راهبردی و ضدمنافع ملی و حتی ضدمنافع مقاومت است. متاسفانه همه جریان‌های رسانه‌ای ماجرای اخیر از بازوهای رسانه‌ای خود حـزب‌الله تا جریان‌های رسانه‌ای داخلی که در این ماجرا دخیلند.

مقاومت از زمانی که یک ایده بود تا الان که تبدیل به مولفۀ قدرت شده یک هیجان و احساسات کور نبوده. صبورانه و عقلانی و به تعبیر شهید ابومهدی المهندس با عقلی کاملا سرد و قبلی کاملا تصمیم گرفته و جلو آمده. تداوم این منطق باید در جریان رسانه‌ای ما هم دیده شود که متاسفانه دیده نمی‌شود.

جریان‌های رسانه‌ای داخلی چنان به جو و هیجان ماجرا دامن زده‌اند که حتی مواضع عقلانی و منطقی آیت‌الله خامنه‌ای هم در ابتدای ماجرای عملیات طوفان الاقصی و هم در سخنرانی اخیر ایشان در 13 آبان اصلا در این بستر هیجانی قابل طرح نیست و کاملا از آن بیرون است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • alir ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    2 6
    بله متاسفانه یک عده هیجان زده و متوهم جنگ را با ابازی رایانه ای اشتباه گرفته اند. شاید هم می خواستند کشور را وارد یک جنگ بی پایان کنند تا زیر ساخت های کشور نابود کنند و اخر سر به عقل ما بخندند.!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس