خالد القدومی نماینده جنبش حماس

نماینده جنبش حماس در تهران، گفت: طوفان الاقصی به امید و وعده الهی به بهار پیروزی می‌رسد و فلسطین را از نهر تا بحر آزاد خواهد کرد. ان‌شاءالله به همراه شما عزیزان نماز فتح الفتوح را در مسجد الاقصی بخوانیم.

به گزارش مشرق، خالد القدومی نماینده جنبش حماس در تهران صبح امروز (شنبه، ۱۳ آبان‌ماه) در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه، گفت: از شما برادران و خواهران قهرمان ایرانی که امروز برای ملت غزه و فلسطین و علیه آمریکایی مجرم حضور دارید، تشکر می‌کنم.

وی افزود: دیروز بار دیگر، بلینکن این چهره شوم که خود را یهودی می‌داند به تل‌آویو آمد و صهیونیست‌های اوباش با کشتارهای منطقه جبالیا و مدرسه آوارگان از او استقبال کردند.

نماینده جنبش حماس در تهران با بیان اینکه این صهیونیست‌های آمریکایی از هفتم اکتبر تا به امروز کشتارهای بسیاری را علیه مردم بی دفاع غزه مرتکب شده‌اند، تصریح کرد: تعداد شهدا و مجروحان هر روز در حال افزایش است و تا دیروز ملت فلسطین که مدافع از قبله اول مسلمانان و شرف امت است بیش از ۹ هزار و ۲۷۲ شهید که ۳۸۲۶ تن از آن‌ها کودک و ۲۴۰۵ نفر از آن‌ها زنان هستند و تعداد مجروحان به ۲۳ هزار و ۵۱۶ نفر نیز رسیده است.

خالد القدومی، گفت: تمام جنایت‌هایی که امروز در غزه صورت می‌گیرد، چه کشتار چه بمباران غیرنظامیان و آوارگی مردم بی دفاع همگی با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ طوفان الاقصی به امید و وعده الهی به بهار پیروزی می‌رسد و فلسطین را از نهر تا بحر آزاد خواهد کرد. ان‌شاءالله به همراه شما عزیزان نماز فتح الفتوح را در مسجد الاقصی بخوانیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • میم کاف ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 8
    من یک تحلیلی دارم، اگر دوستان تحلیل بهتری دارند ممنون میشم ارائه کنند: “متاسفانه حماس بدون هماهنگی با اتاق مشترک جبهه مقاومت، عملیات طوفان اقسی را اجرا کرد، همین باعث شد جبهه مقاومت بدون آمادگی کافی در برابر عمل انجام شده قرار بگیره. به همین دلیل در عمل واکنش ایران، حزب الله لبنان، عراق، سوریه و در نهایت یمن با کندی و به صورت تاحدی مبهم شروع شد. این ابهام البته بخاطر این بود که دست مقاومت در تهیه ملزومات برای حمله زمینی، دریایی و هوایی برای حمله به شاهراههای حیاتی رژیم صهیونیستی، رو نشه و برای من کاملا قابل درکه. اما نکته مهم اینه که چون در جبهه مقاومت فقط یک آمادگی کلی وجود داشت و آمادگی برای واکنش فوری و هماهنگ وجود نداشت، اقدام انفرادی حماس باعث شد واکنش جبهه مقاومت باتاخیر و پنهان کاری زیاد انجام بشه و همین موضوع باعث جری تر شدن صهیونیست ها شد. در نتیجه تعداد شهدای غزه به شدت بالا رفت و الان هم متاسفانه صهیونیست ها وارد زمین غزه شده اند و در کمال بی رحمی درحال انجام عملیات از هوا زمین و دریا هستند. درحالی که تهدیدهای حزب الله برای ورود به جنگ درصورت ورود صهیونیست ها به زمین غزه عملا یک تهدید توخالی باقی ماند. گویا جبهه مقاومت به حدکافی آمادگی دفاع همه جانبه را نداشت”. این نظر بنده است. اگه دوستان نظر بهتری دارند لطفا بنویسند. متشکرم
    • ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      0 0
      تحلیل شما خیال بافیه تجربه نشون داده آمریکا هرجا اراده کنه جلوتون رو میگیره و نمیزاره هرکاری دلتون میخواد بکنید
    • ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      1 3
      # مرگ بر آمریکا و اسراییل ....
  • علی ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    من نمی‌دونم بزرگان حماس چرا در غزه کنار مردمشون نیستند. همش در ایران و قطر و لبنان هستند. اینطوری روحیه رزمندگان حماسی هم تضعیف میشه.
  • ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    " امروز صحنه فلسطین مهم است و بر همه جهان تاثیر گذار است." سخنان درستی از اقای جلیلی است اگراز این فرصت استفاده بهینه در شناخت ماهیت تفکرات صهیونیست انجام گیرد تا مردم دنیا بدانند چگونه عده ای سرمایه داران خونخوار محدود با زنجیر کردن دولت های امریکا و انگلیس و المان و فرانسه و دیگر کشور های اروپایی وچون سگ هار انها را بجان مردم دنیا انداختن ،منافع خود را تامین ،بطوریکه با چاپ دلار های تقلبی بیش از هفتاد درصد اقتصاد دنیا را در اختیار داشته و با جمعیتی کمتر از بیست میلیون نفر مردم تمام کشور های دنیا را بخصوص مردم امریکا وکشور های اروپایی وافریقایی ،بیشتر کشور های اسیایی مثل ژاپن،کره جنوبی ،مالزی ،کشور های عربی حوزه خلیج فارس،بیشتر کشور های جدا شده از شوروی سابق،استرالیا،و...را به بردگی کشیده اند .امروز اگر رسانه های ازاد به اگاه کردن مردم بپردازند خود مردم امریکا و اروپا ودیگر کشور های تحت سلطه حاکمان دست نشانده خود را بزیر کشیده و طومار سرمایه داران صهیونیست را در هم میپیچیدند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس