آمار انتخاب رشته‌کنندگان آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد، موارد لازم برای صحت ثبت‌نام را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام درآزمون کارشناسی ارشد از ۷ آبان ماه آغاز شده و تا به امروز ۱۳ آبان ماه ادامه دارد که تاکنون بیش از ۲۴۰ هزار متقاضی، در این آزمون ثبت نام کردند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، بتوانند تا روز چهارشنبه ۱۷ آبان به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی تاکید کرد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت نام شماره پرونده ۷رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند که باید هر داوطلب یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام خود، تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

پورعباس افزود: متقاضیانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کرده و کدپیگیری دریافت کردند، درصورت لزوم، صرفاً در بازه زمانی فوق می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس