تایمز اسرائیل: مردم ایران تصاویر نتانیاهو را زیر پا گذاشتند

رسانه صهیونیستی روز شنبه نوشت، مردم در تهران در سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تصاویر نخست وزیر اسرائیل و رئیس جمهور آمریکا را زیرپا گذاشتند.

به گزارش مشرق، یک رسانه صهیونیستی روز شنبه به سالگرد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تظاهرات ضد آمریکایی و اسرائیلی مردم اشاره کرد و نوشت، معترضان تصاویر «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر (رژیم) اسرائیل و «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا را زیر پا گذاشتند.

وبگاه «تایمز اسرائیل» روز شنبه نوشت، مردم در تهران با تجمع در خیابان‌ها با آتش زدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل از حمایت آمریکا در جنگ تل آویو علیه حماس انتقاد کردند. این تظاهرات در میدان فلسطین در مرکز تهران آغاز شد. معترضان 2 کیلومتر پیاده روی کردند تا به محوطه سابق سفارت آمریکا رسیدند.

تایمز اسرائیل: مردم ایران تصاویر نتانیاهو را زیر پا گذاشتند

بر اساس این گزارش، هزاران ایرانی روز شنبه به مناسبت سالگرد تسخیر سفارت آمریکا در تهران در سال 1979 در خیابان‌ها تجمع کردند و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و حمایت واشنگتن از اسرائیل را در حمله به نوار غزه در جریان جنگش محکوم کردند.

این تظاهرات در حالی برگزار شد که جنگ اسرائیل و حماس وارد چهارمین هفته خود شد.

مردم مقابل سفارت سابق آمریکا در تهران تجمع کردند و برخی پرچم های آمریکا و اسرائیل را آتش زدند. معترضان تصاویر «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر (رژیم) اسرائیل و «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا را زیر پا گذاشتند. برخی دیگر بنرهایی با خود حمل می‌کردند که ایالات متحده را «شیطان بزرگ» می‌خواند. روی یک بنر دیگر نوشته شده بود: «ما آمریکا را زیر پاهای خود لگدمال می کنیم.»

تایمز اسرائیل: مردم ایران تصاویر نتانیاهو را زیر پا گذاشتند

«محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در جمع حاضران سخنرانی و از حمایت آمریکا از اسرائیل انتقاد کرد. وی گفت: «ما آمریکا جنایتکار را مقصر اصلی همه این جنایات در غزه و علیه فلسطینی ها می‌دانیم.»

قالیباف افزود که حمله حماس به اسرائیل خسارات اطلاعاتی و امنیتی «غیرقابل جبران» به (رژیم) اسرائیل وارد کرده است.

در بیانیه‌ای که از طرف معترضان در پایان مراسم منتشر شد، آنها خواستار آتش بس فوری در غزه شدند و به آمریکا، انگلیس و فرانسه هشدار دادند که ممکن است بحران در منطقه گسترش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • alir ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    1 0
    خوب که چی !//
  • ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    فلسطینی بهتره خارج از کشور افراد غاصب را بی ردپا ترور کنند وگرنه با این روند همه شهید و فقط معنوی پیروز میشوند بقیه هم میروند صحرای مصر یا کنار دریا چپرنشینی و ماهیگیری کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس