کد خبر 1543044
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
تکذیب محرمانه شدن اطلاعات آلودگی هوای تهران

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: همه اطلاعات کیفیت هوای تهران به‌صورت کاملا شفاف از طریق سایت شرکت به نشانی air.tehran.ir در اختیار عموم شهروندان است.

به گزارش مشرق، محمد مهدی میرزایی قمی مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،درباره شایعه محرمانه شدن آمار کیفیت هوای پایتخت، بیان داشت: سنجش آلاینده‌های هوای شهر طبق روال گذشته ادامه دارد. این اطلاعات به‌صورت کاملاً شفاف از طریق سایت شرکت به نشانی air.tehran.ir و نرم‌افزار کاربردی برای همه شهروندان قابل استفاده و دسترسی مستقیم است.

وی با یادآوری آنکه شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت یک مجموعه کاملاً علمی و تخصصی است، خاطرنشان کرد: مجموعه آرشیو غلظت آلاینده‌ها تنها با اهداف تحقیقاتی و برای مشخص شدن جامعه هدف، با نام‌نویسی بصورت بسیار ساده در سایت قابل دسترسی است.

میرزایی قمی با تأکید بر آنکه نام‌نویسی در سایت شرکت کنترل کیفیت بصورت کاملاً رایگان و به سادگی قابل انجام است، اضافه کرد: هدف از این اقدام، ارائه خدمات بیشتر و به‌روزتر به مخاطبان است. هم‌چنین در تلاش هستیم تا با دریافت بازخورد از مخاطبان، تعامل و ارتباطات خود را با جامعه مخاطبان که عمدتاً از قشر فرهیخته و پژوهشگران حوزه محیط‌زیست هستند، گسترش دهیم.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان آنکه ثبت‌نام مخاطبان برای استفاده از درگاه‌های خدمت‌رسانی عمومی کشور امر مسبوق سابقه‌ای است، اظهار کرد: مجدداً تأکید می‌کنم هیچ محدودیت خاصی برای دسترسی به آرشیو اطلاعات در سایت شرکت ایجاد نشده است. مخاطبان محترم می‌توانند به‌سادگی با نام‌نویسی در این سامانه به‌صورت پیوسته و دائمی کلیه داده‌های مدنظر خود را دریافت نمایند.

وی با یادآوری تلاش‌های گسترده‌ی شهرداری تهران برای نوسازی ناوگان عمومی و گسترش زیرساخت‌های حمل‌ونقل برقی برای کنترل آلودگی، افزود: آلودگی هوای پایتخت، پنهان کردنی نیست! مهم آن است که هر کس به قدر بضاعت همه تلاش خود را برای کنترل منشأ آلودگی و صیانت از محیط زیست انجام دهد.

میرزایی قمی در خاتمه با اشاره مسؤلیت فنی و تحقیقاتی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، اظهار داشت: کمترین انتظار از اصحاب رسانه در این زمینه، برخورد غیرسیاسی با موضوعات تخصصی است. البته این شرکت حقوق قانونی خود را برای پیگیری قضائی ناشران اکاذیب محفوظ می‌داند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    نه
  • ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    تکذیب شد پس شک نکنید حقیقت داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس