کد خبر 1543146
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
شکست غیرمنتظره میلان در سن سیرو مقابل اودینزه

تیم فوتبال آ.ث میلان ایتالیا در هفته یازدهم رقابت‌های سری‌آ مقابل اودینزه شکست خورد.

به گزارش مشرق، در هفته یازدهم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۳:۱۵ دقیقه، آ.ث میلان در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف تیم اودینزه رفت.

روسونری پیش از این بازی،‌ با ۲۲ امتیاز پایین تر از اینترمیلان و یوونتوس در رده سوم جدول قرار داشت و اودینزه نیز با ۷ امتیاز در رده هفدهم جای گرفته بود.

شاگردان استفانو پیولی در تلاش بودند تا با پیروزی در این بازی خانگی فاصله را با ۲ حریف سنتی خود حفظ کنند و در صورت لغزش یکی از این دو تیم رتبه خود را ارتقا دهند.

نکته جالب توجه در خصوص بازی این دو تیم مربوط به سه تقابل اخیر آنهاست که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. آخرین بار میلان در مرداد ماه سال ۱۴۰۱ در هفته اول رقابت‌های سری‌آ موفق شد اودینزه را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد. میلان در ۵ بازی اخیر خود تنها موفق شده بود جنوا را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و در ۲ بازی به تساوی رسیده و متحمل ۲ شکست نیز شده بود. اودینزه نیز در ۵ بازی اخیر برابر میلان، در ۴ بازی به تساوی رسیده و یک بار شکست خورده بود.

در پایان نیمه نخست تلاش دو تیم برای گلزنی فایده‌ای نداشت و در پایان دو تیم بدون زدن گلی راهی رختکن و نیمه مربیان شدند.

با شروع نیمه دوم تیم‌ها به دنبال زدن گل برتری بودند که در نهایت روبرت پریرا در دقیقه ۶٣ موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه میلان کند تا اودینزه از حریف خود پیش بیفتد.

در پایان تلاش‌های میلان راه به جایی نبرد و این بازی با برتری یک بر صفر اودینزه خاتمه یافت تا روسونری برای سومین بار در این فصل شکست بخورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس