حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرو غیرنظامی در لبنان

منابع لبنانی اعلام کردند که در پی هدف قرارگرفتن یک خودرو غیرنظامی در اراضی لبنان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی ۳ کودک به همراه مادربزرگشان به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در خاک لبنان به انجام رسانده و یک خودرو غیرنظامی را هدف قرار داده است.

خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی یک خودرو غیرنظامی که حامل یک مرد، یک زن و ۳ کودک بود را در حد فاصل «عیناتا» و «عیترون» با پهپاد مورد حمله قرار داده است.

ببینید:

فیلم/شهادت سه کودک در حمله رژیم صهیونیستی به خاک لبنان

در نتیجه این حمله ۳ کودک که سوار بر این خودرو بودند به همراه مادربزرگشان به شهادت رسیدند.

این در حالی است که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در روایتی کاملاً وارونه مدعی شد ارتش رژیم صهیونیستی با به کارگیری پهپاد خودرو حامل ۳ فرد مسلح که قصد داشتند از خاک لبنان به سوی اراضی اشغالی تیراندازی کنند را هدف قرار داده است.

رسانه‌های عبری زبان با تکیه بر روایت صهیونیست‌ها از این جنایت، مدعی شدند که بیان شهادت ۳ کودک از سوی حزب‌الله لبنان، باید صهیونیست‌ها را نگران کند.

از سوی دیگر در ادامه تحولات میدانی در مرز لبنان و اراضی اشغالی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف موضع جل العلام در نزدیکی مرز لبنان و اراضی اشغالی را گلوله‌باران کرد.

همچنین خبرنگار المیادین گزارش داد که در حد فاصل مواضع الجرداح و حدب البستان در شمال اراضی اشغالی دود به هوا خاسته است.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان از شهادت یکی از رزمندگان خود به نام ریان یوسف درویش (ابو علی) از اهالی شهرک القلیله در جریان درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس