آمریکایی‌ها فکر می‌کنند کشورشان در مسیر اشتباهی قرار دارد

طبق نظرسنجی موسسه ایپسوس، بیشتر مردم آمریکا اعتقاد دارند که کشورشان در مسیر اشتباهی پیش می‌رود و دولت کنونی قادر به مدیریت اوضاع نیست.

به گزارش مشرق به نقل از ای بی سی، طبق نظرسنجی موسسه ایپسوس معلوم شده است که سه چهارم آمریکایی‌ها (۷۶ درصد) معتقدند که کشور در مسیر اشتباهی پیش می‌رود و تنها ۲۳ درصد از آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که کشور در مسیر درستی قرار دارد.

بر اساس این نظرسنجی، جمهوری خواهان عمدتاً منفی هستند، به طوری که ۹۵ درصد فکر می‌کنند اوضاع در این کشور در مسیر اشتباهی است.

در این نظرسنجی ۳۳درصد از شرکت‌کنندگان جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور معرفی کردند درحالی که رای‌ها نسبت به دونالد ترامپ تنها ۲۹درصد بود. البته نسبت به سال‌های گذشته جمعیت کمتری نسبت به ریاست جمهوری بایدن نظر مثبت دارند. ۴۹درصد از سیاه‌پوستان و ۳۳درصد از اسپانیایی‌ها نظر مثبتی نسبت به بایدن دارند.

اگر فردی غیر از ترامپ یا بایدن نامزد حزب مربوطه آنها باشد، از هر ۱۰ آمریکایی، سه نفر می گویند که احتمال بیشتری دارد به نامزد آن حزب رای دهند، اما بسیاری دیگر می‌گویند که این امر تفاوتی در رای آنها ایجاد نمی‌کند.

طبق نظرسنجی موسسه ایپسوس، هفتاد و چهار درصد مردم آمریکا اقتصاد را عامل مهمی در رضایت از دولت بعد از انتخابات ۲۰۲۴ اعلام کردند و می‌گویند دولت کنونی در مهار تورم ضعیف عمل کرده است.

بر اساس این نظرسنجی، احتمال بیشتری وجود دارد که به جمهوری‌خواهان اعتماد شود تا در این دو موضوع کار بهتری انجام دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس