کد خبر 1543486
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳
هادی محمدی

وضعیت بغرنج رژیم صهیونیستی و امریکا با کلام سیدحسن و آمادگی مقاومت منطقه‌ای وارد مرحله جدیدی شده است و اصرار امریکا و اسرائیل برای پیروزی به هر قیمت با سطح جدیدی از واکنش‌ها روبه‌رو است.

به گزارش مشرق، هادی محمدی طی یادداشتی در روزنامه جوان نوشت: از چند روز مانده به عصر جمعه برای سخنرانی سیدحسن نصرالله، کابوس هولناکی بر صهیونیست‌ها و مقامات کاخ سفید حاکم بود و با همه تلاش‌های خود، درخواست عاجزانه خود را برای اینکه سیدحسن با سخنرانی‌اش وارد جنگ بزرگ با رژیم صهیونیستی نشود، با واسطه‌های گوناگون دنبال کردند و حتی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی این خبر را منتشر کردند که نتانیاهو کمی قبل از شروع سخنرانی سیدحسن نصرالله، دستور پذیرش آتش‌بس را صادر خواهد کرد. ولی این سایه هولناک از اینکه حزب‌الله در لبنان چه زمانی رؤیای پروژه نابودی مقاومت در غزه را باطل می‌کند، بر سر آن‌ها باقی ماند.

بلینکن و بایدن و سپس نتانیاهو، شکست مشترکی را با طوفان‌الاقصی در کارنامه دارند و نمی‌توانند پایان جنگ در غزه را با شکست جدیدی تحمل کنند، چراکه این شکست دوگانه را پایان نتانیاهو و سرعت یافتن فروپاشی رژیم و نابودی پروژه‌های منطقه‌ای امریکا و از هم پاشیدن تاروپود هژمونی منطقه‌ای خود می‌دانند. به همین دلیل رسوایی در تمامی شعارهای دروغین انسانی و حقوق بین‌المللی و مؤسسات بین‌المللی و ننگ ارتکاب همه انواع جنایت جنگی و ضدبشری را به جان خریده و فرصت چندهفته‌ای به نتانیاهو دادند و حتی با توقف انسان‌دوستانه جنگ در غزه مخالفت کردند تا ارتش صهیونیستی با مشارکت نیروهای ویژه امریکا و ادوات و تجهیزات مدرن امریکایی و مدیریت ژنرال‌های چندستاره امریکایی بتوانند یک نمایش پیروزی را در شمال نوار غزه سامان دهند.

این اصرار برای استمرار جنایتکاری و رسوایی و ننگ، درحالی است که بلینکن حتی در ایجاد یک ائتلاف منطقه‌ای از سازشکاران عرب منطقه هم ناکام ماند و انزوای جهانی در افکار عمومی جهانی و در پایتخت امریکا و اسرائیل را به جان خریدند.

وضعیت بغرنج رژیم صهیونیستی و امریکا با کلام سیدحسن و آمادگی مقاومت منطقه‌ای وارد مرحله جدیدی شده است و اصرار امریکا و اسرائیل برای پیروزی به هر قیمت با سطح جدیدی از واکنش‌های مقاومت منطقه‌ای و فشارهای بین‌المللی روبه‌رو است و افزایش خواهد یافت. تصویرهای دلخراش از وحشی‌گری و جنایت‌آفرینی علیه مردم غزه تا حدی است که حتی شش مقام عربی سیاست خارجی در دیدار با بلینکن در عمان هم نتوانستند با خواسته‌های بلینکن برای حمایت از رژیم صهیونیستی همراه شوند و بر ضرورت توقف جنگ تأکید نکنند. حتی اگر این موضع آن‌ها منافقانه باشد، مشکلی از امریکا و صهیونیست‌ها حل نخواهد کرد و این اصرار بر ادامه ارتکاب وحشی‌گری، فقط چهره واقعی این رژیم و دولت‌های غربی را بیش از پیش نمایان و رسوا می‌کند و ماهیت خون‌آشام و غیرانسانی و ضرورت محاکمه آن‌ها را الزامی‌تر و پرمصداق‌تر می‌کند.

نکته مهم این است که فقط ارتش و کیان و ارکان صهیونیستی و تارعنکبوتی بودن خود را اثبات نمی‌کنند، بلکه شکست پرهزینه آن‌ها در این جنگ نابرابر و ظالمانه و کشتار و قتل‌عام مردم و پوسیدگی در مقابل نیروهای مقاومت، امریکا و هیبت ادعایی آنان را نیز زیر سؤال خواهد برد و بزرگ‌ترین و زیباترین تصویر از پایداری و استقامت مردم و مقاومت غزه را خلق خواهد کرد، که تاریخ‌ساز، پرمفهوم، آموزنده و عزتمندانه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    اسرائیل چون شکست غیر قابل ترمیم و بزرگی خورده لذا هار شده و با جنایت جنگی میخواد جبران کنه.هم در کرانه باختری و هم در غزه
  • ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    سیاست یهودی‌سازی شهرک‌سازی‌های غیر قانونی و ظالمانه، ویران کردن خانه‌های مردم، دستکاری در شهر الخلیل و در شهر قدس با هدف یهودی‌سازی، برای این است که ریشه‌ی اسلام را به خیال خودشان از کشور فلسطین قطع کنند. ۱۳۸۹/۰۳/۱۴ ۵. حمایت آمریکا از اسرائیل حمایت آمریکا از رژیم تروریست صهیونیستی در کشور غصب شده فلسطین، بزرگترین حمایت از تروریسم است. ۱۳۷۲/۰۳/۱۴ ۶. معامله قرن ترفند معامله‌ی قرن که به ‌وسیله‌ی آمریکای ظالم و همراهان خائنش زمینه‌سازی میشود، جنایتی در حقّ جامعه‌ی بشری و نه ‌فقط ملّت فلسطین است. ۱۳۹۸/۰۵/۱۹

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس