کد خبر 1543528
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
محبوبیت باورنکردنی بازیکن پرسپولیس در تاجیکستان

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس محبوبیت فراوانی در کشور تاجیکستان دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای بازی با استقلال تاجیکستان به این کشور سفر کرده است که طرفداران فوتبال این کشور به طور ویژه از کاروان سرخپوشان پذیرایی کردند.

تاجیک‌ها علاوه بر علاقه به فوتبال اطلاعات دقیقی از شرایط بازیکنان پرسپولیس دارند و دیدار برگشت این دو تیم در گروه E لیگ قهرمانان آسیا را مهم می‌دانند.

وحدت هنانوف مدافع سرخپوشان که اصالت تاجیکستان داشته و سابقه حضور در استقلال شهر دوشنبه را دارد بیشتر از سایر شاگردان یحیی گل محمدی در کانون توجه هموطنان خود است. هنانوف محبوبیت ویژه‌ای در تاجیکستان دارد و طرفداران تیم استقلال این کشور او را با امثال علی دایی در ایران مقایسه می‌کنند.

محبوبیت باورنکردنی بازیکن پرسپولیس در تاجیکستان

هنانوف که در بازی رفت دو تیم نیز عملکرد خوبی داشته تبدیل به سوژه اصلی اهالی ورزش تاجیکستان شده است تا همه منتظر حضور او در ترکیب سرخپوشان برای بازی فردا باشند.

این در حالی است که گل محمدی هنوز تصمیم قطعی برای استفاده از او در ترکیب اصلی پرسپولیس را نگرفته است. او منتظر آخرین وضعیت تیمش در آخرین تمرین قبل از بازی چهارم در ACL۲۰۲۳ است.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تاجیکستان و پرسپولیس ساعت ۱۷:۳۰ روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه در هفته چهارم گروه E لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    1 1
    حنان اُف !!!!!!!!!!!!
    • ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
      0 3
      چی چی نوف؟؟؟؟
  • ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 1
    گربه هم که بره تاجیکستان محبوب میشه!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • علی ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    خیلی احساس برتری میکنید که مسخره میکنید؟ خداروشکر که تو یه کشور جهان سوم هستید شماها اگه تو نیویورک زندگی میکردید هیچکسو ادم حساب نمیکردید
  • شاهد ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    چرا ما عادت کردیم توهین کنیم به دیگران این تربیت خانوادگی ما را نشان میده وقتی کسی خانواده خوب نداشته باشه به دیگران توهین میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس