نتانیاهو ارتباط میان اعتراض نظامیان ذخیره و عملیات حماس را رد کرد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی وجود هرگونه ارتباط میان اعتراض و اعتصاب نظامیان ذخیره ارتش و آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط رژیم صهیونیستی را رد کرد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو » پس از اعتراض و حمله «بنی گانتس» وزیر جنگ پیشین و عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی به وی گفت: ارتباطی میان اعتراض ها و عملیات حماس وجود ندارد.

رویترز اختلاف موجود در کابینه جنگ رژِیم اسرائیل بویژه میان نتانیاهو و رقیب وی بنی گانتس را جدیدترین نشانه تنش در رژیم صهیونیستی دانست.

این موضوع هنگامی به عامل اختلاف میان نتانیاهو و گانتس تبدیل شد که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی و دیگر رسانه ها به نقل از نتانیاهو اعلام کردند که شاید نیاز باشد درباره ارتباط میان اعتراض نظامیان ذخیره ارتش و عملیات حماس تحقیق و بررسی شود.

گانتس از نتانیاهو خواسته بود که سخنان خود را در این باره پس بگیرد.

وی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: فرار از مسئولیت و اتهام زنی به دیگران در زمان جنگ، اقدامی خسارت بار است.

گانتس افزود: همه نیروهای ذخیره پس از اعتراض ها، به خدمت بازگشتند.

تداوم بمباران غزه و کشتار غیرنظامیان به ویژه کودکان فلسطینی برای سی‌ ویکمین روز متوالی ادامه دارد و آمار شهدای غزه به مرز ۱۰ هزار نفر نزدیک می‌شود؛آماری که بیش از ۳ هزار ۹۰۰ مورد آن به کودکان ارتباط می‌یابد.

باوجود نسل‌کشی و نقض آشکار حقوق بشر در غزه اما کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی تا کنون هرگونه قطعنامه آتش بس در شورای امنیت را وتو کرده و یا به جای تلاش برای توقف کشتار و بمباران فلسطینیان به دنبال حمایت بیشتر از تل‌آویو هستند.

همین حمایت بی‌چون و چرای غرب از رژیم صهیونیستی به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای تل آویو در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

در مقابل فاجعه انسانی و کشتار بیرحمانه مردم غزه، درخواست‌ها برای متوقف کردن ماشین کشتار رو به افزایش است؛ دامنه این اعتراضات نه تنها در کشورهای اسلامی منطقه بلکه به قلب اروپا و آمریکا نیز کشیده شده‌ است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    فعلا دولت اسرائیل فقط مردم در زیرزمین قائم شده را می‌تواند گول بزند تا اعتراض ها را کم کند اما نیروهای در صحنه را نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس