کد خبر 1543753
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

به گزارش مشرق،علیرضا تقوی نیا تحلیلگر در کانال خود در ایتا نوشت:

سران متکبر اسرائیل که خود را شکست ناپذیر می دانستند، از ضربه طوفان الاقصی چنان آسیبی دیده اند که به جنون افتاده و مواضعی ابراز می کنند که به زیان منافع اسرائیل در منطقه و دنیاست.

این سخن به ضرر اسرائیل بود زیرا کشورهایی مانند ایران که برنامه اتمی پیشرفته دارند، ممکن است این سخنان را درنظر بگیرند و دکترین های اتمی خود را تغییر دهند.

اسرائیل هیچگاه نمی تواند به نوار غزه حمله اتمی کند زیرا شهرهای مهم اسرائیل مانند عسقلان، اسدود ، تل آویو هر کدام به ترتیب ۱۱ ، ۲۵ و ۶۰ کیلومتر با نوار غزه فاصله دارند و در صورت حمله اتمی به این منطقه ، شهرهای اصلی اسرائیل نیز تحت تاثیر جدی قرار می گیرند.

یادآور می شود اگر در نقطه ای بمب اتمی استفاده شود ، حداقل تا فاصله صد کیلومتری آن قابل سکونت نخواهد بود.

این سخن تایید کننده برنامه اتمی نظامی اسرائیل است و افکار عمومی دنیا را ضد این رژیم خواهد کرد زیرا این رژیم به معاهده منع گسترش سلاح های اتمی نپیوسته است.

در نهایت باید گفت اسرائیل چنان ضربه ای خورده که گیجی ناشی از آن، سرانش را به یاوه گویی دچار کرده و حرفهایی را برون می دهند که چنان ناشیانه است تاجایی که مجبورند آن را چند ساعت بعد تکذیب کنند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    0 0
    چون اسرائیل درگل گیر کرده وبه بن بست رسیده وهیچ سازمانی نیست جلوی وحشی گریهای او بایستد حرف مفت میزند
  • ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    10 4
    هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید امام خمینی ره # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ... # مرگ بر آمریکا و اسراییل ...
  • ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۵
    2 3
    با عذرخواهی از تکرار چند باره ی متن. موضوعه خیلی مهمی یه. امیدوارم مشرق نیوز همراهی کند: صهیونیست ، مثل وهابیت ، توسط انگلستان و برای جانشینی انجام اعمال وحشیانه به جای خود انگلیسی ها تولید شده. لطفاً در مورد وهابیت مطالعه کنید. حتی دومین فرد مهم در وهابیت ، بعد از هامفری(استاد عبدالوهاب، یک جاسوس انگلیسی) یک فرد انگلیسی دیگست که رئیس توپخانه ی ارتش وهابی های مسلح شده توسط انگلیسیها بوده و نه فردی که وهابیت رو به اسم اون میخونند. ما با گفتن اسلام افراطی با جنایات انگلیسی ها در عراق ، افغانستان و .. که دارن اونها رو به نام اسلام میخونند ، شریک هستیم.
  • ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    و ما چقدر احمقانه تا حالا بمب اتم نساختیم ، خاک بر سر ما و همه کشورهای اسلامی ، از پاکستان یاد بگیرید
  • ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    آلان وقت نابودی این نجاست ازتمام جهانه وباید این سگ هار رو باصاحبش به درک فرستاده بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس