استقلال تاجیکستان و پرسپولیس

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تاجیکستان و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که شاگردان گل محمدی با نمایشی ضعیف و کم رمق نتوانستند پیروزی دیدار رفت را تکرار کنند.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تاجیکستان امروز سه شنبه ۱۶ آبان در ورزشگاه مرکزی (پامیر) شهر دوشنبه به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی یک به یک به پایان رسید. مهدی ترابی در دقیقه ۲۹ توانست تنها گل پرسپولیس را به ثمر برساند.

گل زیبای ترابی و نمایش بهتر پرسپولیس در نیمه اول

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه اول کار را بهتر از حریف آغاز کرد و پس از چند حمله روی دروازه استقلال تاجیکستان در دقیقه ۲۷ مهدی عمری روی فرار خود توانست پرسپولیس صاحب ضربه آزاد کند و مهدی ترابی در دقیقه ۲۹ با ضربه کاشته دیدنی گل اول بازی را برای پرسپولیس به ثمر رساند. پس از گل پرسپولیس بازیکنان استقلال موقعیت‌هایی را روی دروازه پرسپولیس خلق کردند و در دقیقه ۳۳ حتی شانس گلزنی را هم داشتند که شوت محکم سلین سبای را بیرانوند به زیبایی مهار کرد و مانع از گلزنی تیم میزبان شد. در نهایت این بازی در نیمه اول با همان تک گل ترابی به سود پرسپولیس به پایان رسید.

فیلم/ خلاصه بازی استقلال تاجیکستان ۱ - پرسپولیس ۱

توقف بدموقع پرسپولیس در دوشنبه/ کار صعود شاگردان یحیی سخت تر شد

مهار زیبای بیرانوند پرسپولیس را نجات داد

استقلال تاجیکستان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۳، ارسال زیبای کمالوف از سمت راست محوطه جریمه با ضربه سر اسلاموف همراه شد و بیرانوند با یک عکس العمل زیبا توانست توپ را دور کند و مانع از گلزنی استقلالی‌ها شد. حملات بازیکنان استقلال روی دروازه پرسپولیس ادامه داشت و در دقیقه ۶۱ سبای، کمالوف را صاحب توپ کرد و شوت پای راست او از بالای دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۴ و در حالی که مهدی ترابی صاحب توپ بود، اسلاموف روی این بازیکن مرتکب خطا شد و از داور کارت زرد دریافت کرد. ضربه آکروباتیک علیشهر جلیلوف بی دقت بود و به راحتی در دستان بیرانوند جای گرفت. در ادامه و در دقیقه ۶۵ ضربه جلیلوف را بیرانوند به راحتی مهار کرد. یحیی گل محمدی در دقیقه ۶۷ دست به تغییر در ترکیب پرسپولیس زد و وحید امیری را به جای مهدی ترابی وارد زمین کرد.

توقف بدموقع پرسپولیس در دوشنبه/ کار صعود شاگردان یحیی سخت تر شد

غفلت مدافعان پرسپولیس و گل تساوی برای استقلال

پس از ورود امیری به زمین، وضعیت خط حمله پرسپولیس بهتر شد و در دقیقه ۷۱ شوت فنی سعید صادقی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. حملات استقلال ادامه داشت و روی غفلت مدافعان پرسپولیس کمالوف توپ را به سبای رساند و این بازیکن در مصافی تک به تک با بیرانوند توانست گل تساوی را برای استقلال به ثمر برساند.

در دقیقه ۷۷ کمالوف از میانه میدان پاسی در عمق برای جلیلوف ارسال کرد و این بازیکن د ر مصاف تک به تک با بیرانوند نتوانست کار خاصی انجام دهد و شوت او را بیرانوند مهار کرد.

توقف بدموقع پرسپولیس در دوشنبه/ کار صعود شاگردان یحیی سخت تر شد

مصدومیت مجدد امیری و تعویض این بازیکن

در دقیقه ۸۰ یحیی گل محمدی دست به تغییر زد و پس از مصدومیت مجدد وحید امیری او جای خود را به دانیال اسماعیلی فر داد، میلاد سرلک هم به جای سروش رفیعی و شهاب زاهدی به جای نبیل باهویی به زمین آمدند.

در دقیقه ۸۴ ارسال خطرناک جلیلوف از جناح راست زمین را بیرانوند در اختیار گرفت. در دقیقه ۸۹ میلاد سورگی به جای مسعود ریگی برای پرسپولیس وارد زمین شد.

پرسپولیس در دقایق پایانی می توانست گل دوم را به ثمر برساند که بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت خود بهره ببرند و داور خطای مهاجم پرسپولیس را اعلام کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرتضی ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    3 0
    یحی خیلی ضعیفه..مربی خوبی نیست چرا اشتباه نعویض میکنه..چرا اینقدر ترسو بازی میکنه تیممون خاکر بر سرمون شد
  • رضا ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    3 1
    گل محمدی و بازیکنان بی غیرت خداحافظی کنند. درود بر استقلال تهران تیم دو ستاره آسیا.
  • ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    3 0
    گل‌محمدی چقدر ترسو و بزدل ارنج می کنه ، هنوز نتونسته ساختار دفاعی و تهاجمی درست کنه ، با اینکه ده تا مدافع و هافبک دفاعی داره ، باز هم مشکل داره
  • وحید ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    2 1
    گل محمدی تمام شد.
  • علی ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    3 0
    یحیی ترسوهه
  • وحید ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    2 0
    بزرگترین حاشیه ساز در داخل باشگاه پرسپولیس درویش و گل محمدی است که امشب باید از پرسپولیس بروند اما بزرگترین خیانتکار به پرسپولیس جواد چکش و قلعه نوعی است. بازیکنان پرسپولیس باید بروند و پرسپولیس بهترین بازیکنان را بگیرد.
  • پاکی ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    1 1
    تیم بد عادت شده همه جا که کمیته داوران ما نیست،هرچند عدالت همه جا ممکنه باشه ،بیعدالتی است وقتی تیم قهرمان لیگ را حذف می کنند تا تیم دوم لیگ اعزام بشه انوقت ان تیم موفق بشود،و باعث خوشحالی فدراسیون وخصوصی سازی رنگی گردد.چوب خدا صدا ندارد،تا این تیم عادت به رقابت برابر درمیدان داخلی نکند مشکله در میادین برابر خارجی موفق بشود .
    • ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
      1 0
      چی میگی نادان ، یک مقدار برو اطلاعات کسب کن
  • میهن دوست ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    1 1
    نتیجه بازی امشب و دو مساوی قبلی بی عرضگی گلمحمدی و برخی بازیکنان ضعیف که با رانت به تیم اضافه شدن میباشد و هر چه زودتر از تیم باید تصفیه شوند.
  • وحید ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    0 0
    یحیی پرسپولیس برانکو را نابود کرد. فقط کالدرون آرژانتینی. اما استقلالی ها نگذاشتند کالدرون در پرسپولیس بماند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس