درخشان: شاهکار بیرانوند، پرسپولیس را در بازی نگه داشت

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان کار گروهی و ترکیبی خوبی را به نمایش نگذاشت و حریف برتر بود.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در مورد تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی اصلاً خوب بازی نکرد. هرچه فکر می‌کنم خلق موقعیتی از پرسپولیس در این بازی به یاد ندارم به جز آن ضربه کاشته‌ای که مهدی ترابی آن را تبدیل به گل کرد. پرسپولیس در این مسابقه فقط تا پشت ۱۸ قدم حریف خوب پیش‌ می‌رفت و کاری برای ورود به محوطه جریمه و انجام کارهای ترکیبی نداشت.

وی افزود: بیرانوند چندین مرتبه ناجی پرسپولیس در این مسابقه شد و چند موقعیت خوب را از حریف گرفت و شاهکار کرد تا تیم را در مسابقه نگه دارد. پرسپولیس در سرعت بازی و کار گروهی اشکالات زیادی در این بازی داشت. شادابی و طراواتی در تیم نمی‌دیدیم شاید علتش سرماخوردگی بوده ما نمی‌دانیم اما مسئله این است که پرسپولیس در خلق موقعیت موفق نبود. ما بازی سرعتی و کار ترکیبی از این تیم ندیدیم فقط چند حرکت انفرادی بازیکنان پرسپولیس انجام می‌دادند که محمد عمری آن وسط دست و پا می‌زد و یک خطا گرفت که همان هم گل شد.

بیشتر بخوانید:

با این شرایط پرسپولیس حذف می‌شود

سرمربی اسبق پرسپولیس تأکید کرد: پرسپولیس خلق موقعیتی در این بازی نداشت برعکس حریف در خلق موقعیت خوب کار کرد و ۲-۳ موقعیت خوب گلزنی را بیرانوند از استقلال تاجیکستان گرفت. استقلال از نظر تاکتیکی بهتر و برتر از پرسپولیس بود و پرسپولیس حتی روی گل مساوی هم مدافعانش جاگیری اشتباه داشتند و دروازه‌ باز شد.

درخشان در مورد اینکه علت افت پرسپولیس از بازی با الدحیل تا این مسابقه چیست، گفت: کار پرسپولیس تداوم نداشته بعد از بازی با ملوان شکل کار پرسپولیس رو به جلو نبوده و ساکن شده است. این مسئله را کادر فنی باید بررسی و آنالیز کنند که چرا پرسپولیس نتوانسته رو به جلو حرکت کند و در کارهای سرعتی و ترکیبی و گروهی در این مسابقه مشکل داشته است. پرسپولیس بازی را با تأخیر انجام می‌دهد در سرعت انتقال دفاع به حمله موفق نیست و ایستا بازی می‌کند. باید این مسائل بررسی و آنالیز شود.

وی در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند از گروهش صعود کند یا نه، گفت: کارش بسیار سخت است. پرسپولیس مقابل الدحیل در بازی رفت خیلی خوب بازی کرد اما الدحیل با تغییر سرمربی خود یک تیم دیگر شده است و در بازی برگشت هم تیم بسیار خطرناکی خواهد بود. پرسپولیس باید خیلی حواسش را جمع کند تا صعود کند. وضعیتش اکنون بغرنج است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    0 0
    پرسپولیس زورش به تاجیکستان نرسید. خاک بر سر گل محمدی خاک بر سر درویش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس