سلطانی: مربی استقلال اگر عاقل بود پرسپولیس را می‌برد

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید شاگردان گل‌محمدی مقابل استقلال تاجیکستان بی برنامه و ضعیف بازی کردند و باید شکست می‌خوردند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس ایران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان رفت که با توقف در این دیدار راه صعودش به مرحله حذفی سخت شد.

بهروز سلطانی درباره این دیدار اظهار کرد: نیمه اول پرسپولیس خوب کار کرد و مهدی ترابی گل بسیار زیبایی زد که واقعا انتظار این گل نداشتم اما در نیمه دوم روند عوض شد. پرسپولیس بدون برنامه فوتبال بازی کرد و تعویض‌های اشتباهی هم داشت. دفاع راست و چپ و حتی دفاع وسط جای خودشان را نمی‌دانستند و ناهماهنگی بین خط دفاع و خط حمله کاملا مشخص بود.

او ادامه داد: مربی استقلال هم تعویض‌های بسیار اشتباهی کرد. اگر عاقل بود می‌توانست این دیدار را به نفع خود به پایان برساند. آنها باید پرسپولیس را شکست می‌دادند. وحدت هنانوف، یکی از بازیکنان پرسپولیس نیمه دوم فقط راه می‌رفت و انگار پرسپولیس ۱۰ نفره بازی کرد. در این بازی نمی‌شد بازیکن جوان وارد زمین کرد و گل محمدی باید باید از باتجربه‌های تیم خود استفاده می‌کرد. پرسپولیس بدون برنامه بازی می‌کرد و تاکتیک خاصی ندیدیم.

بیشتر بخوانید:

با این شرایط پرسپولیس حذف می‌شود

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد بیرانوند و نبیل باهویی گفت: حضور بیرانوند، نعمتی بود. اگر او نبود چه می‌شد؟ او نقطه قوت پرسپولیس است و اگر او نباشد نصف نیروی پرسپولیس می‌رود. ما در کل بازی زیبایی از تیم ندیدیم و اشتباهات زیادی دیدیم. من اعتقادی به نبیل باهویی ندارم. او اصلا خوب نبود. چند بازیکن در زمین فقط راه می‌رفتند و این بازیکن یکی از آن‌هاست.

او ادامه داد: پرسپولیس در حال افت است و حیف است که این تیم چنین بازی‌ای انجام دهد. استقلال می‌خواست امتیاز بگیرد و به هدفش رسید. اشتباه مربی‌اش بود که بعد از گل، دفاعی بازی کرد چون می‌توانستند ببرند. البته در کل باید بگویم رقیب پرسپولیس، الدحیل هم تیم خیلی ضعیفی است و در تهران این تیم را می‌زنیم. استقلال هم به همین صورت بود اما نمی‌دانم چرا اینگونه بازی کردند. با همه اینها قول می‌دهم پرسپولیس با برتری مقابل الدحیل به مرحله بعد می‌رود. انتظارم از این تیم بیشتر است و کادر فنی باید به فکر روند بازیکنانشان باشند.

سلطانی همچنین درباره صحبت‌هایش درباره پرویز دهداری و واکنش برخی از پیشکسوتان فوتبال گفت: من مصاحبه‌ای را انجام دادم که برخی از دوستان شاکی شدند. من به هیچ وجه نمی‌خواهم مرحوم دهداری را تحقیر کنم چون او فوت شده و نمی‌تواند از خودش دفاع کند. من آقای دادرس، مدیرعامل سابق سایپا را دوست دارم و به هر حال در فوتبال زحمت کشیده است. خطاب به آقای وطنخواه هم می‌خواهم بگویم جایگاهت برای من قابل احترام است. یک بار سه ساعت با آقای دهداری جلسه داشتم. آن موقع چیزی از وطنخواه دیدم که نمی‌خواهم بگویم. من به آقای دهداری گفتم آبمان در یک جوی نمی‌رود. دهداری بیرون از زمین فوتبال به بازیکن آرامش نمی‌داد.

او ادامه داد: در آن جلسه به دهداری گفتم با شما کار نمی‌کنم. دلیلش این بود که از نظر روانی نمی‌توانستم با او کار کنم و آن آرامش را با او نداشتم. خدا رحمتش کند اما چرا ۱۴ بازیکن تیم ملی استعفا کردند؟ همه بازیکنان اشتباه کردند؟ متاسفانه واقعیت‌ها را نمی‌گوییم. قطعا یک جای کار ایراد داشت که آن همه بازیکن استعفا کردند. صحبت منش و اخلاق است. فوتبال فقط چیدن ترکیب و بحث فنی نیست. روانشناسی یکی از حسن‌های مربی است. علی پروین این مساله را به خوبی انجام می‌داد. برای من هم دهداری، هم وطنخواه و هم دادرس قابل احترام هستند اما ای کاش ریشه‌یابی می‌کردند که دلیل آن استعفاها چه بود. هیچ کاری نکردند. به هر صورت روح آقای دهداری شاد و از خدا برایش طلب بخشش دارم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارتش س ر خ ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
    1 0
    یحیی خیلی ضعیفه،،نمیتونه کار کنه،،دانش نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس