کد خبر 1544595
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
فداکار: پرسپولیس و استقلال نه، فقط ملوان/ گل‌هایم به سرنوشت سرخپوشان گره خورده است

مهاجم تیم فوتبال ملوان، گفت: هوادار پرسپولیس و استقلال نیستم و طرفدار متعصب ملوان بوده و هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی موفق شد سپاهان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد که که سهیل فداکار در دقیقه ۹۳ بازی گل برتری شاگردان مهدی تارتار را به کمک مدافع حریف، وارد دروازه سپاهان کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که فصل گذشته سپاهان در ورزشگاه نقش جهان با گل دقایق پایانی فداکار برابر ملوان با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا در راه قهرمانی، قافیه را به پرسپولیس ببازد و این تیم قهرمان لیگ بیست و دوم شود.

سهیل فداکار در خصوص بازی ملوان و سپاهان، اظهار داشت: سپاهان تیم بزرگ و قابل احترامی است. بازی با این تیم برای هر تیمی سخت خواهد بود، مخصوصا اگر این بازی در نقش جهان و با حمایت هوادارانش همراه باشد. دیدار سنگینی بود و می‌دانستیم کار سختی در اصفهان داریم. برای کسب سه امتیاز راهی این شهر شدیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری به این تیم بزنیم اما بدشانس بودیم. در نهایت به هدفی که داشتیم رسیدیم و موفق شدیم یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های ایران و آسیا را در حضور تماشاگرانش شکست دهیم.

وی در خصوص گلزنی به سپاهان و تکرار خاطرات فصل گذشته در این ورزشگاه، بیان کرد: سال گذشته ما برای اینکه سقوط نکنیم می‌جنگیدیم و همان یک امتیاز و یک گل تیم را در لیگ نگه داشت. امسال نیز انگیزه‌های متفاوتی داریم. به هرحال بازی در مقابل تیمی مثل سپاهان انگیزه‌های خاص خودش را دارد. من از اصفهان خاطرات خوبی دارم در سه سفری که به این شهر داشتم، ۳ گل زدم که دو گل آن به سپاهان و یک گل ذوب‌آهن بوده است.

مهاجم ملوان در واکنش به این سئوال که طرفدار پرسپولیس است یا استقلال؟ گفت: نه پرسپولیس نه استقلال، من طرفدار متعصب ملوان بوده و هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم نه تیم دیگری. این هم سرنوشت من است که به پرسپولیس گره خورده و با گلزنی‌هایم، پرسپولیسی‌ها خوشحال می‌شوند.

فداکار: پرسپولیس و استقلال نه، فقط ملوان/ گل‌هایم به سرنوشت سرخپوشان گره خورده است

فداکار در خصوص همکاری با مهدی تارتار و تاثیر او روی نتیجه‌گیری این تیم بیان کرد: تارتار مربی بزرگی است. او از مربیان با سابقه لیگ برتر است و شایستگی‌های خود را در این مدت ثابت کرده است. با حضور او، امسال یک تیم یک دست و فوق‌العاده‌ای داریم. تیم بازیکنان خوب و فوق‌العاده سخت‌کوشی دارد. تیم ما ۱۱ نفری که در زمین بازی حضور دارند نیستند و همه بازیکنان در یک سطح قرار دارند و همین موضوع باعث موفقیت شده است. در هفته‌های ابتدایی برابر استقلال و ذوب‌آهن نتایج خوبی نگرفتیم و بدنشانس بودیم اما رفته رفته به جدول لیگ برگشتیم.

وی در مورد اینکه هدف ملوان در این فصل چیست؟ عنوان داشت: نباید انتظارات از ما بالا برود. این موضوع می‌تواند روی تیم فشار ایجاد کند و در ادامه باعث شود نتیجه نگیریم. بازی به بازی پیش می‌رویم و هر دیدار برای ما حکم یک فینال را دارد. امیدواریم با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان و کادرفنی بتوانیم در پایان فصل نتیجه در شان مردم انزلی بگیریم.

مهاجم ملوان در خصوص شادی بعد از گلش در بازی با سپاهان، بیان کرد: من مدت زمانی‌ست که پدرم را از دست داده‌ام و همین موضوع باعث شد تا نتوانم در اختیار تیم باشم. در این بازی حس خوبی نسبت به گلزنی داشتم از همین رو تصمیم گرفتم در بازی با سپاهان بعد از گلزنی، آن را تقدیم به پدرم کنم و گوشه‌ای از زحمات او را جبران کنم. خوشحال هستم این اتفاق برایم رخ دارد و توانستم به پدرم ادای دین کنم.

فداکار در پایان در خصوص بازی این هفته ملوان برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: ما به جایگاه این تیم نگاه نمی‌کنیم. استقلال برخلاف نتایجی که گرفته نمایش خوبی ارائه داده است اما آنها بدشانس بودند. از طرفی نیز رقابت‌های لیگ امسال بسیار به هم نزدیک است و تیم‌ها در یک سطح قرار دارند و هیچ بازی راحتی وجود ندارد. شما دیدید پرسپولیس که ۶ دوره قهرمان لیگ بوده چگونه برابر صنعت نفت زمین گیر شد. با این حال ما برای پیروزی به مصاف استقلال خوزستان می‌رویم و امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس