کد خبر 1544715
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
حماس خواستار تظاهرات گسترده مسلمانان در حمایت از غزه شد

جنبش حماس از اعراب و مسلمانان خواست تا در مخالفت با جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، تظاهرات گسترده برگزار کنند.

به گزارش مشرق، جنبش حماس از اعراب و مسلمانان خواست تا در مخالفت با جنگ علیه نوار غزه که وارد سی و چهارمین روز شده، طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه تظاهرات گسترده برگزار کنند.

از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا امروز، ۱۰۵۶۹ نفر شامل ۴۲۳۷ کودک، ۲۸۲۳ زن و دختر و ۶۳۱ سالمند شهید شده‌اند؛ به‌علاوه، گزارش‌هایی درباره بیش از ۳۰۰۰ مفقود و ۲۶۰۰۰ شهروند فلسطینی مجروح ثبت شده است.

حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه بایستی روزهای همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه، کودکان، زنان، بیماران و زخمی‌های آن‌ها و اعمال فشار بر رژیم اشغالگر و دولت آمریکا جهت توقف تجاوزات و نسل‌کشی علیه غیرنظامیان بی‌دفاع باشد».

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، حماس با اشاره به تداوم تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر علیه مردم غزه، ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی را به تشدید تحرکات و گسترش تظاهرات در تمامی شهرها و پایتخت‌ها فراخواند.

این جنبش تأکید کرد که برگزاری این تظاهرات باید در حمایت از حقوق ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین، بازگشت آوارگان و تعیین سرنوشت ملت فلسطین و مخالفت با تجاوزات و حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    1 0
    باشه
  • Puyamotlaq ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    سلام علیکم جمیعا. (صهیونیسم جهانی من جمله اسرائیل و وزارت خارجه آمریکا به اضافه سازمان سیا و نظامیان آمریکایی حاضر در کشتار فلسطینیان بی پناه غزه)در جنگ بر ضد فلسطینیان غزه با هدف نابودسازی ساختار مدنی و مدیریت امور اجتماعی باریکه غزه که افراد تشکیلات آن توسط خود فلسطینیان ساکن غزه بوده اند،تحت مدیریت سازمان های بین‌المللی قانونی و عام المنفعه از جمله سازمان ملل متحد و هلال احمر و کمیته صلیب سرخ جهانی و صندوق بین‌المللی حمایت از کودکان و جریان آزاد اطلاع رسانی اعم از شبکه های خبری خوش نام که این گروه ها طی سال های محاصره فلسطینی ها در نوار غزه توانسته اند علی رقم کشتار و شکنجه و تجاوز به حقوق بشر فلسطینیان غزه مردم را تا حدی به روند عادی زندگی برگردانند. دستگاه کشتار رژیم اشغالگر اسرائیل تمام این بنیانهای مدنیت غزه را هدف قرار داده تا با انجام جنایات جنگی و کشتار زنان و کودکان فلسطینی ساختار جمعیت غزه را دستکاری کنشد. حال باید همین امروز توسط متولیان گروه هایی که شهدای غزه از آنان بوده اند از رژیم اشغالگر که عامل این جنایات هستند فلسطینیان غزه خواستار عدالت جهانی شوندآزادگان جهان؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس