تصمیم یحیی درباره ترابی اشتباه بود/ بُرد مقابل سپاهان می‌تواند روحیه پرسپولیس را برگرداند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: بیرون کشیدن مهدی ترابی و بازی دادن به وحید امیری از تصمیمات عجیب یحیی گل‌محمدی بود که واقعا جای سئوال دارد.

به گزارش مشرق، بهزاد داداش‌زاده در خصوص بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان که با تساوی یک بر یک همراه شد، اظهار داشت: در یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای فوتبال، هزاران اتفاق رخ می‌دهد که در این زمنیه گل‌محمدی باید با هواداران صادق باشد و برای آنان صحبت کند. شنیده‌ام بازیکنان پرسپولیس سرماخوردگی دارند و بعضی از بازیکنان هم به ناچار برای تیم بازی کردند. بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس این است که از لحاظ روحی و روانی، دچار افت شدیدی شده است. حاشیه‌ وارد تیم شده و بازیکنان سردرگم هستند. وقتی گل‌محمدی و کادرفنی وارد حاشیه شوند، طبیعتا تیم به سختی نتیجه خواهد گرفت.

وی در مورد نقاط ضعف و قوت پرسپولیس در بازی مقابل استقلال تاجیکستان، یادآورشد: پرسپولیس دو نقطه قوت خوبی دارد که یکی از آن حضور بیرانوند در درون دروازه است و دیگری طراحی ضدحملات است که مهدی ترابی در این زمنیه تبحر خاصی دارد. البته پرسپولیس در دفاع چپ به شدت ضعف دارد و با احترامی که برای علی نعمتی قائلم ولی او نمی‌تواند در این منطقه برای پرسپولیس مثبت باشد. بازم هم می‌گوییم پرسپولیس به شدت وارد حاشیه شده و بعضی از بازیکنان دوست دارند خودشان را به حاشیه ببرند و همین مساله باعث می‌شود تیم نتایج را از دست بدهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره افت پرسپولیس در لیگ برتر و آسیا، خاطرنشان کرد: افت پرسپولیس به خاطر حاشیه‌هایی است که همه بازیکنان و کادرفنی را درگیر کرد تا پرسپولیس در دو بازی لیگ و سپس در آسیا نتواند عملکرد خوبی داشته باشد. متاسفانه در بازی مقابل استقلال تاجیکستان نتوانستیم خوب بازی کنیم. البته در بین بازیکن ویروس شیوع پیدا کرده که کاملا در نحوه بازی ضعیف آنان مشخص بود. جای سوال دارد که یحیی چرا مهدی ترابی را بیرون کشید و وحید امیری را جایگزین کرد. امیری بازیکن فوق‌العاده‌ای است ولی او نباید به زمین می‌آمد که دوباره مصدوم شود. سرمربی هم اصلا پاسخگو هواداران نیست. پرسپولیس برای هیچکس نیست و فقط به هواداران تعلق دارد.

داداش‌زاده در خصوص اینکه پرسپولیس شانس صعود از گروه خود در آسیا دارد؟ بیان کرد: پرسپولیس تیم بی‌نظیری بوده و هیچ‌وقت در آسیا کم نیاورده است. در بازی اول گروهی که مقابل النصر بازی داشتیم پرسپولیس مقابل این تیم بازنده نبود ما فقط به حاشیه‌های درویش باختیم که اصلا به تیم خودش توجه نکرد. البته پرسپولیس دو بازی دیگر را دارد و شک ندارم که می‌تواند صعود کند.

وی در مورد عملکرد مهاجمین پرسپولیس در چند هفته اخیر، تصریح کرد: نبیل باهویی بازیکن بدی نیست و می‌تواند برای پرسپولیس کاری کند. او به تازگی به ترکیب اصلی رسیده و می‌تواند برای خط حمله پرسپولیس مثبت باشد. ولی باید در بازی مقابل تاجیکستان از شهاب زاهدی در ترکیب اولیه استفاده می‌شد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی یکشنبه پرسپولیس و سپاهان اصفهان، اظهار کرد: همیشه بازی مقابل تیم‌های سخت، حکم فینال را دارد و همه عملکرد عالی سپاهان در آسیا را دیدیم که برای فوتبال ایران باعث غرور بود. پرسپولیس باید سپاهان را ببرد تا حاشیه از تیم دور بماند. برتری در این بازی می‌تواند روحیه و نشاط را به اردو تیم برگرداند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهزاد ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    3 1
    لنگی
  • ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۸
    5 0
    الان یحیا قهر میکنه
  • سید فروزان ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 1
    اصل حاشیه سازی شغال خار محمدی است ، دائم در حال قهر و آشتی و استعفا و هستم و نیستم ،است این شخص ، پارسال هم که مشغول جنبش فواحش بود . البته وقتی کسی مثل درویش مدیر باشد ، سر مربی هم ابو عطا میخواند
  • نامدار ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    واگه نبرد چی میشه
  • ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    بردنش ک میبره،فقط خدا کنه جای دور نبره.. :)
  • مهدی ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    بازی خیلی سختی خواهد بود چون سپاهان با انگیزه و روحیه بالا میاد اما پرسپولیس درگیر بیماری و مصدومیت و کاملا تحت فشار روحی بابت نتایج 3بازی قبل همراه با حاشیه در بازی حاضر خواهد شد. امیدوارم که یحیی و کادر فنی بتونن با انگیزه دادن و روحیه دادن به بازیکنان، آرامش و تمرکز لازم رو به تیم برگردونن.
  • سپاهان قهرماه ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    1 0
    این فصل برا اینکه لنگ قهرمان بشه باید از همه تیمها امتیاز کم کنند وداورها هم براشون بازی در بیارند
  • ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    کدوم مربی بازیکن مصدوم رو توی چمن مصنوعی بازی میده خوب سرلک بیار اونم نه به جای ترابی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس