کد خبر 1545106
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
حضور رئیس رسانه ملی در مناطق مرزی لبنان

پیمان جبلی رئیس رسانه ملی با حضور در مناطق مرزی لبنان با رژیم صهیونیستی، با خانواده ۵ شهید راه قدس و همچنین گروه‌های خبری صداوسیما دیدار کرد.

به گزارش مشرق، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در دیدار با خانواده شهدا ضمن تجلیل از شهدای راه قدس و خانواده‌های ایشان گفت: همان گونه که رهبر مقاومت لبنان تاکید کرده بود زمان پیروزی‌های رژیم صهیونیستی پایان یافته است.

جبلی با اشاره به موفقیت‌های بی‌سابقه عملیات طوفان الاقصی و همچنین توفیقات رزمندگان مقاومت در جنوب لبنان تاکید کرد: واقعیت‌های میدان حکایت از آن دارد که نسل کنونی زوال اسرائیل را خواهد دید.

حضور رئیس رسانه ملی در مناطق مرزی لبنان+ عکس

خانواده‌های شهدا هم ضمن تشکر از حمایت‌های جمهوری اسلامی از مقاومت ضد اسرائیل از حضور رئیس سازمان صداوسیما در مرز لبنان و فلسطین اشغالی و دیدار ایشان با خانواده شهدا قدردانی کردند. تعبیر زیبای «مامجاهد می‌کاریم وشهید درو می‌کنیم» از زبان یکی از پدران شهدای الاقصی از نکات شنیدنی این دیدارها بود.

رئیس رسانه ملی سپس در جمع گروه‌های خبری صداوسیما در خطوط مرزی حاضر شد و از تلاش‌های آنان در انعکاس دقیق، صادقانه و لحظه به لحظه رویدادهای نبرد در مرزهای جنوبی لبنان و سرزمینهای اشغالی قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    28 1
    فعلا که با تحدید آمریکا و ترسیدن شما داریم زوال فلسطین و نابودی حماس رو تجربه میکنیم خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس